دلیل شکسته شدن اعتصاب بازیکنان صنعت نفت چه بود؟

دلیل شکسته شدن اعتصاب بازیکنان صنعت نفت چه بود؟

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه به ۲ روزاعتصاب خود پایان دادند.
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس و صنعت نفت در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی در دو روز گذشته حاضر به شرکت در تمرینات نشدند.

 در حالی که قرار بود تیم صنعت نفت امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تمرین خود را برگزار کنند بازیکنان برای سومین روز متوالی به اعتصاب خود ادامه دادند اما ساعاتی بعد، بعد از جلسه با مدیرعامل صنعت نفت این اعتصاب شکسته شد و زردپوشان آبادانی کار خود را برای بازی با پرسپولیس آغاز کردند. 

 دلیل شکسته شدن اعتصاب بازیکنان نفت جلسه اضطراری بود که قبل از شروع تمرین با مدیرعامل این باشگاه برگزار شد و طی آن علی عیسی‌زاده به بازیکنان قول داد طی هفت تا ۱۰ روز آینده مشکلات مالی را برطرف کند و در عوض هم بازیکنان برای بازی با پرسپولیس دنبال کنند تا خللی در روند تیم از این بابت به وجود نیاید، حال باید منتظر روزهای آینده ماند و دید آیا مشکلات مالی صنعت حل خواهد شد یا نه.

اعتصاب

صنعت نفت آبادان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی