دلیل غیبت شماره 7 / پشت پرده قهر کی‌روش و شجاعی

دلیل غیبت شماره 7 / پشت پرده قهر کی‌روش و شجاعی

پشت پرده قهر کی‌روش و شجاعی
به گزارش پیروزی دیلی، هرچند کم کم به دست فراموشی سپرده می‌شود، اما هنوز خیلی مسائل این ماجرا پنهان مانده است. خیلی‌ها انتظار دارند که مسعود شجاعی را با پیراهن شماره 7 تیم ملی در جام جهانی ببینند، اما آنطور که پیداست حتی کارلوس کی‌روش، حامی شماره یک او هم از این اتفاق صرف نظر کرده است. ماجرا هم گویا به ناراحتی کی‌روش از شجاعی باز می‌گردد.

 پس از انجام بازی پانیونیوس یونان مقابل نماینده رژیم صهیونیستی با حضور احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی، موج عجیبی راه افتاد که این دو بازیکن دیگر نباید به تیم ملی دعوت شوند. نقل قول رسمی از سوی محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان به جدیت این ماجرا اضافه کرد، اما کی‌روش در اولین اردوی تیم ملی پس از این اتفاق از احسان حاج‌صفی دعوت کرد و فقط روی نام مسعود شجاعی خط قرمز کشید. 

گفته می‌شود شرط دعوت مجدد از حاج‌صفی و شجاعی به تیم ملی، منتشر کردن متنی روی صفحه اینستاگرام بوده. سرمربی تیم ملی پس از مطمئن شدن از اینکه حاج‌صفی این متن را منتشر خواهد کرد، با مسعود شجاعی که کاپیتان تیمش هم هست تماسی برقرار می‌کند و از او می‌پرسد که آیا این متن را منتشر خواهد کرد یا نه؟

 پس از این تماس شماره 7 تیم ملی از کی‌روش مهلت می‌خواهد تا پاسخ بدهد، سرمربی تیم ملی هم موافقت می‌کند. همه ماجرا همینجاست. جایی که کی‌روش از شجاعی می‌خواهد پس از فکر کردن به این موضوع پاسخ نهایی‌اش را بدهد تا او بر اساس پاسخ شجاعی (منتشر کردن یا منتشر نکردن متن) راهی برای دعوت از او به تیم ملی پیدا کند. سرمربی تیم ملی این فرصت را می‌دهد، اما پس از پایان مهلت، پاسخی از شجاعی نمی‌گیرد. 

 کی‌روش که خودش پیگیر این ماجرا می‌شود با کاپیتان تیمش تماس می‌گیرد، اما شجاعی پاسخ او را نمی‌دهد و هنوز هم پاسخی به تماس کی‌روش نداده است. سرمربی تیم ملی هم به همین دلیل حسابی از دست شجاعی ناراحت است و به همین دلیل روی نام او خط قرمز کشید. کی‌روش به اطرافیانش گفته، هیچگاه نمی‌خواسته شجاعی را مجبور به انتشار متن سفارشی کند و تنها از او در این خصوص سؤال کرده است. سؤالی که پاسخ آن یک کلمه بوده تا کی‌روش خودش طبق آن پاسخ شرایط حضور یا عدم حضور شجاعی را در تیم ملی فراهم کند، اما شماره هفت زیر بار این اتفاق نرفت و حتی حاضر نشد پاسخی به این پیشنهاد بدهد.

تیم ملی

مسعود شجاعی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی