دمبله: درباره من بی انصافی نکنید/ چرا باید عمدا مصدوم شده باشم؟

دمبله: درباره من بی انصافی نکنید/ چرا باید عمدا مصدوم شده باشم؟

ستاره مصدوم تیم فوتبال بارسلونا گفت: این روزها چیزهایی می‌شونم که ناراحت کننده است، درباره من بی انصافی نکنید.
به گزارش پیروزی دیلی، عثمان دمبله بازیکن پیشین دورتموند و ستاره مصدوم کنونی بارسلونا گفت: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و بارسلونا اولین تیم من نیست که ذوق زده شده باشم. قرارداد من با بارسلونا قطعی و حرفه‌ای است و مصدومیت من نیز مدرک و سند دارد. رسانه‌ها چیزهای ناراحت کننده‌ای درباره من می‌نویسند. درباره من بی انصافی نکنید، چرا باید عمدا مصدوم شده باشم؟

 وی ادامه داد: وکیل من از روزنامه‌ای که در این خصوص به من تهمت زده شکایت خواهد کرد، من مصدوم هستم و شاید هر روز مورد معاینه پزشک بارسلونا قرار می‌گیرم. همه چیز شفاف و روشن است.

بارسلونا

دمبله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی