دنی آلوس: برای رونالدو احترام ویژه ای قائلم

دنی آلوس: برای رونالدو احترام ویژه ای قائلم

دنیل آلوس، مدافع پاری سن ژرمن به تمجید از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید پرداخت.
به گزارش پیروزی دیلی، آلوس و رونالدو در جریان دیدار پاری سن ژرمن و رئال مادرید بارها و بارها با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری حتی به جایی رسید که دنی آلوس در یک صحنه آب بینی خود را به رونالدو چسباند و این موضوع با واکنش بسیاری در رسانه ها روبرو شد. آلوس که 8 سال در بارسا حضور داشت و بارها در این تیم نیز با رونالدو روبرو شد، حالا به تمجید از ستاره پرتغالی پرداخت.

 او گفت:" تمام درگیری من با رونالدو به خاطر رسانه ها بود. مردم نمی‌دانند که من چه احترامی برای کریستیانو رونالدو قائل هستم. تکرار می‌کنم که همه بدانند : من برای رونالدو احترام زیادی قائل هستم. همه به من می‌گویند که او فوق العاده حرفه ای است. با این حال او رقیب من بود و باید با او رقابت می‌کردم."

دنی آلوز

رونالدو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی