دوباره جادوگر،دوباره یک استادیوم خاطر خواه/خاطره بازی با پگاه تکرار می شود؟

دوباره جادوگر،دوباره یک استادیوم خاطر خواه/خاطره بازی با پگاه تکرار می شود؟

گرچه پرسپولیس قهرمان شده و سپیدرود بقای خود را قطعی کرده اما قطعا جدال برانکو و کریمی جذابترین بازی هفته خواهد بود. برانکو به جز علی دایی در فصل جاری به هیچکدام از شاگردان سابقش نباخته و باید دید که علی کریمی چه نتیجه ای مقابل برانکو خواهد گرفت؟

به گزارش پیروزی دیلی،پرسپولیس در هفته پایانی لیگ به مصاف تیم سپیدرود رشت خواهد رفت.شاگردان برانکو که دو هفته قبل و با پیروزی مقابل پدیده در مشهد قهرمانی خود را قطعی کرده اند،در این بازی تشریفاتی، قهرمانی خود را به طور رسمی جشن خواهند گرفت. اتفاقی که با توجه حضور علی کریمی حال و هوای خاصی را به جشن امسال سرخ ها خواهد بخشید. اسطوره محبوب پرسپولیس علیرغم همه مشکلات، توانست تیم پرطرفدار شهر باران را در لیگ برتر حفظ کرده و دست به کار بزرگی بزند. تیم سپیدرود  هفته گذشته با متوقف کردن فولاد یک هفته قبل از پایان فصل بقای خود را در لیگ برتر جشن گرفت تا علی کریمی با خیالی آسوده تیمش را به مصاف پرسپولیس فرستاده و در جشن قهرمانی سرخ ها حاضر باشد.

  

موفقیت علی کریمی در اولین تجربه مربیگری

طرفداران پرسپولیس از موفقیت علی کریمی بسیار خوشحال شدند و از اینکه تیم محبوبشان قرار نیست در بازی پایانی حکم سقوط تیم اسطوره محبوبشان را رقم بزند راضی هستند. حالا آنها با هیجان بیشتری از پیروزی احتمالی تیمشان مقابل سپیدرود و جشن قهرمانی لذت خواهد برد و از اینکه علی کریمی، علیرضا امامی فر،علیرضا نورمحمدی و حسین کعبی، 4 بازیکن سابق پرسپولیس، تیم محبوبشان را در این جشن همراهی خواهند کرد خوشحال هستند.

 

ستاره های سرخ در جشن قهرمانی پرسپولیس

قطعا برای علی کریمی و همچنین علیرضا امامی فر بسیار سخت خواهد بود که به عنوان رقیب مقابل پرسپولیس قرار گرفته و نقشه شکست این تیم را برنامه ریزی کنند. این اتفاق نزدیک بود که قبل از آغاز فصل رخ دهد و علی کریمی به عنوان سرمربی نفت در بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که با کناره گیری این مربی از تیم نفت، این تقابل دیدنی شکل نگرفت تا بعد از 10 ماه کریمی به عنوان سرمربی تیم سپیدرود مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و به جای حضور در جشن سوپرجام، اینبار در قهرمانی لیگ سرخ ها را همراهی کند.   

 

استاد و شاگرد مقابل هم

جمعه برای علی کریمی بدون شک روز متفاوتی خواهد بود. چرا که او مجبور است بر خلاف میلش و طبق اصول حرفه ای  مقابل هوادارانی قرار بگیرد که او را جادوگر و اسطوره کرده اند و برای شکست تیم محبوبش تلاش کند. تقابل علی کریمی با سرمربی سابقش نیز اتفاق جالبی است که در این بازی رقم می خورد.برانکو و کریمی همیشه رابطه خوب و صمیمانه ای با یکدیگر داشته اند و کریمی همواره با حضور در تمرینات پرسپولیس و اردوهای این تیم قبل از بازیهای حساس به برانکو و شاگردانش روحیه داده است. حتی سال گذشته برانکو شخصا از علی کریمی دعوت کرده بود تا در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر باشد و معتقد است پا قدم کریمی برای تیمش خوب است.

 

خاطره بازی با پگاه تکرار می شود؟

قطعا حضور کریمی در این بازی به عنوان مربی سپیدرود باعث استقبال بیشتر تماشاگران از این بازی خواهد شد. و چه بسا خاطره دیدار پرسپولیس  و پگاه در لیگ هشتم که علی کریمی پس از 2717 روز با پوشیدن پیراهن پرسپولیس، 90 هزار تماشاگر را به آزادی کشاند تکرار شود .

 

ششمین تقابل کریمی با پرسپولیس

گرچه پرسپولیس قهرمان شده و سپیدرود بقای خود را قطعی کرده اما قطعا جدال برانکو و کریمی جذابترین بازی هفته خواهد بود. برانکو به جز علی دایی در فصل جاری به هیچکدام از شاگردان سابقش نباخته و باید دید که علی کریمی چه نتیجه ای مقابل برانکو خواهد گرفت؟ علی کریمی اولین بار است که به عنوان مربی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. البته او زمانی که فوتبال بازی می کرد در 5 بازی مقابل سرخپوشان حاضر شد که تنها یکبار مغلوب شد و به  سه برد و یک تساوی دست یافت.

 

شماره 8 بایرن مقابل پرسپولیس

علی کریمی که در اردیبهشت ماه 84 به بایرن مونیخ پیوسته بود روز 23 دیماه با باوارایی ها در استادیوم آزادی همراه شد تا همبازی سابقش، احمدرضا عابدزاده را در بازی خداحافظی اش همراهی کند. این بازی که در حضور ۶۵ هزار تماشاگر در آزادی برگزار شد با برتری دو بر یک تیم مطرح آلمانی به پایان رسید. علی کریمی در آن بازی در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشت و مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت.

 

نشان دادن پیراهن پرسپولیس بعد از اخراج

علی کریمی بعد از جدایی از پرسپولیس در پایان لیگ هشتم به تیم تازه لیگ برتری شده استیل آذین پیوست و در یک فصلی که در این تیم بازی کرد دوبار مقابل پرسپولیس قرار گرفت. 9 آبان 88 یکی از تلخ ترین روزهای کریمی بود. او علیرغم میل باطنی اش و در حالی که بسیار دوست داشت همچنان پیراهن پرسپولیس را بر تن داشته باشد مقابل تیم محبوبش قرار گرفت و بهترین بازیش را هم به نمایش گذاشت.او  با 2 پاس گلی که در این بازی داد زمینه ساز پیروزی دو بر یک تیمش شد. دیداری که البته با اخراج کریمی در دقایق پایانی و یک اتفاق جالب همراه شد. هنگامی که کریمی از بازی خارج میشد پیراهن استیل آذین را از تن درآورد تا با نشان دادن پیراهن پرسپولیس که زیر لباس اصلی اش پوشیده بود تعصب و علاقه اش را بار دیگر به پرسپولیس و هوادارانش نشان داده باشد.این اقدام او با تشویق های شدید هواداران پرسپولیس همراه شد. در بازی برگشت نیز علی کریمی با استیل آذین موفق به گرفتن یک تساوی از پرسپولیس شد.

 

جدال با پرسپولیس تحت تاثیر تقابل با دایی

آخرین فصل فوتبالی جادوگر در تبریز سپری شد. بعد از عدم تمایل مدیران پرسپولیس به حفظ کریمی ، او راهی تبریز شد و در دو بازی لیگ سیزدهم برابر پرسپولیس علی دایی قرار گرفت که بازی رفت با شکست کریمی و همبازیانش در هفته اول بازیها مقابل پرسپولیس همراه بود. این اولین شکست کریمی مقابل پرسپولیس بود. بازی برگشت اما نتیجه به سود تراکتورسازی بود و اینبار این کریمی و همبازیانش بودند که دایی و تیمش را یک بر صفر شکست دادند. 

 

شیوا دورانگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی