دورهمی پرسنل و خبرنگاران قدیمی روزنامه پیروزی در رستوران فرزند همایون خان

دورهمی پرسنل و خبرنگاران قدیمی روزنامه پیروزی در رستوران فرزند همایون خان

خبرنگاران و پرسنل قدیمی روزنامه پیروزی شب خاطره‌انگیزی را در رستوران فرزند همایون بهزادی پشت سر گذاشتند.
به گزارش پیروزی‌دیلی، خبرنگاران و پرسنل قدیمی و کنونی روزنامه پیروزی که در یک گروه تلگرامی به نام "بروبچه‌های پیروزی" همچنان در ارتباط هستند، دیشب در یک دورهمی با یکدیگر در رستوران آمیتیس (واقع در ظفر) متعلق به علی بهزادی، فرزند همایون بهزادی، دیدار کردند. در این رستوران عکس های خاطره انگیزی از همایون بهزادی و پرسپولیس دهه 50 روی در و دیوار نصب شده و یاد سرطلایی و پرسپولیس دهه 50 نیز گرامی داشته شد.
در این دورهمی البته بسیاری از خبرنگاران و پرسنل کنونی و قدیمی به دلیل مشکلات کاری و گرفتاری‌ها حضور نداشتند. با این وجود در دورهمی صمیمانه ما بیش از 14 نفر از پرسنل قدیمی شب خاطزه‌انگیزی را رقم زد. بسیاری از خبرنگاران روزنامه پیروزی به عنوان هوادار و بدون تجربه کار رسانه‌ای جذب روزنامه پیروزی شدند و هم اکنون در بسیاری از خبرگزاری‌ها و جراید ورزشی کشور خبرنگاران سابق پیروزی سمت‌های مهمی دارند. خبرنگاران و عکاسان پیروزی در خبرگزاری‌های فارس، میزان، مهر، تسنیم، سایت باشگاه پرسپولیس،‌ سایت هوادار و جرایدی مثل گل، همشهری،  ایران‌ورزشی، خبرورزشی و ...و همچنین باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها فعال بوده و مسئولیت‌های مهمی چون سردبیر، دبیر تحریریه، مسئول سرویس عکس، مدیر روابط عمومی، مجری و گزارشگر، مشاور مدیرعامل و ... را بر عهده دارند و یا در شرکت‌ها و دانشگاه‌ها به عنوان وکیل، مدیر و یا مدرس فعال هستند.

در این دورهمی خاطره‌انگیز، سیدمهدی میری، مجید سعید عرب و فرزندش، اردلان بزرگ نیا، جواد پاینده، امیر محب‌ملکی، مهدی محمدی، میلاد اعظمی، پیام میرفخرایی ، مهدی فراهانی، حسین خبیری، حسین قدوسی، لیلا بابازاده، مرضیه دارابی، زهرا اسدی حضور داشتند. بسیاری از پرسنل نیز به خاطر از دست دادن این فرصت از دوستان خود عذرخواهی کردند.
بروبچ روزنامه پیروزی با همان صفا و صمیمیت سال‌های گذشته به مرور خاطرات و شوخی و گفتگو با یکدیگر پرداخته و خاطرات کار در حوزه پرسپولیس و فعالیت‌های کاری خود در دهه‌های گذشته را مرور کردند.
جا دارد از علی بهزادی فرزند همایون خان بهزادی که میزبانی این برنامه را برعهده داشت کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم. جای بسیاری از پرسنل قدیمی و کنونی روزنامه پیروزی از جمله دکتر محمدحسین انصاری‌فرد و  مهدی بگلری، مدیرمسئول و صاحب امتیاز، محمد حسن انصاری‌فرد، محمد پرویزی، رضا ریاضتی، رضا خسروی، ابراهیم فتاحی، سمیه قدیری، صالح محمدرحیمی، علی حق‌شناس، پیام پایمرد، مهرداد مقدم، روشنک جوادی، زهرا فاتحی، مصطفی و مرتضی انصاری‌فرد، فائزه، فاطمه و زهرا انصاری‌فرد، مریم سرخوش، یوسف و محمد شادابی، فیروزه رضوی، مهدی وفامنش، مهدی ریاضتی، علیرضا دهقانی، علی عوض‌زاده، مجتبی و هومن قادری، سمیه قریشی، فرشته محمدی، مریم و الهام عالی‌زاده، حامد وفایی، مهدی حدادپور، شیوا دورانگر، پدرام محمدزاده، مرجان گلچین، احسان تاکی، صادق رضایی، مهدی نوری، احسان زارعی، حمید ابراهیمی، معصومه فراهانی، سارا احمدیان، علی قبادی، سیروس صالح‌زاده، علی کارسازی، مرضیه غلامی، ابوذر انصاری، شاهین اصفهانی، درستکاری، آل‌طاها، یعقوب وطنی، درستکاری، نرگش فخاری، آقارشید  و......خالی بود. 
تصاویری از این دورهمی خاطره انگیز را می بینید. قطعا هوادارن پرسپولیس در دهه 70 و 80 خاطرات زیادی با نوشته‌ها و فعالیت‌های این خبرنگاران نام آشنا دارند.خبرنگارانی که در طی نوزده سال حیات پیروزی به عنوان هوادار همواره با عشق به تیم محبوب خود قلم زدند و بخشی از زندگی‌شان با این روزنامه و هواداران گره خورده و اغراق نیست اگر بگوییم که بیش از نود درصد آنها اولین تجربه رسانه‌ای خود را به عنوان هوادار در پیروزی آغاز کردند.




روزنامه پیروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی