دوز و تمرین شاد برانکو برای عوض کردن حال و هوای سرخپوشان

دوز و تمرین شاد برانکو برای عوض کردن حال و هوای سرخپوشان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اوکراین تحت فشار سنگین تمرینات قرار گرفتند و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ عصر امروز برای عوض کردن حال و هوای سرخپوشان در کنار تمرین تیم، مسابقات دوز را هم بین بازیکنان تدارک دیده بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، تمرین عصر امروز شنبه، از ساعت 17:30 دقیقه در کمپ دینامو کیف آغاز شد. ایوانکوویچ برای عصر امروز تمرین شاد و مفرحی را تدارک دیده بود تا حال و هوای بازیکنان هم تغییر کند و برای فشار تمرین روز آخر اوکراین آماده شوند. تمرینات اوکراین با فشار زیادی همراه بود که سرمربی هم به آن اذعان داشت ولی آن را اجتناب ناپذیر عنوان کرده و از تلاش شاگردانش در انجام آن ها تقدیر کرده بود.

بخشی از تمرین امروز به بازی و سرگرمی اختصاص داشت که در حریان آن بازیکنان به تمرینی بر گرفته از ترکیب دوی امدادی و بازی دوز پرداختند. این تمرین برای تقویت سرعت در حرکت و تصمیم گیری و انجام حرکات انفجاری تدارک دیده شده بود. بازیکنان در این تمرین به دو گروه تقسیم شده بودند و هر گروه که کاورهای در دست خودرا به نقاط تعیین شده می رساند و آن را کامل می کرد برنده بود . بازیکنان بعد از  این تمرین، به سه گروه تقسیم شدند. در مرحله اول این بخش ،مدافعان زیر نظر برانکو تمرین کردند و هافبک ها و مهاجمان زیر نظر مارکو تمرینات بدنی داشتند. دروازه بان ها هم که تمرین اختصاصی خود را زیر نظر ایگور دنبال کردند.

در بخش بعدی تمرین بازیکنان بین سرمربی و بدنساز جابجا شدند.


پس از تمرینات شاد و مرور تاکتیک‌های تیمی، فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین بین دو گروه قرمز و زرد انجام شد که در آن بازی، علی علیپور و سیامک نعمتی گل های زیبایی به ثمر رساندند.

اردوی اوکراین

گزارش تمرین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی