دوئل های جذاب پرسپولیس و پدیده

دوئل های جذاب پرسپولیس و پدیده

دو تیم پرسپولیس و پدیده از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.
به گزارش پیروزی دیلی، در این بازی، سرخپوشان تهرانی به دنبال کسب 3 امتیاز هستند اما خبر بد برای آنها، آمادگی تیم پدیده است. تیمی که از ابتدای فصل تا کنون یقه تیم های بزرگ را گرفته و در انتظار ریختن امتیازات میزبان در بازی امروز است.

 برای این دیدار، چند دوئل مهم را شاهد خواهیم بود، برخی از این دوئل ها را می خوانید: 

 *محمد انصاری مقابل محمد قاضی: مهاجم پدیده حالا بهترین گلزن لیگ برتر است اما او به انصاری سپرده شده تا نگذارد تعداد گل هایش بیشتر از عدد 7 شود. 

 *علی علیپور مقابل محمدرضا خانزاده: بهترین مهاجم پرسپولیس که روند گلزنی فوق العاده ای از خود برجای گذاشته، برای بازکردن دروازه پدیده بی تابی می کند اما خانزاده این اجازه را به او می دهد؟ 

 *محمدرضا خلعتبری مقابل صادق محرمی: سرخپوشان دوباره باید به فکر مهار خلعتبری یکی از پر حاشیه ترین فوتبالیست های ایران باشند. این وظیفه به صادق محول شده تا مراقب رفتارهای تاکتیکی وتکنیکی خلعتبری باشد. 

 *محسن ربیع خواه مقابل اکبر ایمانی: هافبک محبوب برانکو چشم در چشم هافبک محبوب کارلوس کی روش به میدان می رود. باید دید کدام شان می توانند کنترل میانه میدان را به دست بگیرند.

پرسپولیس-پدیده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی