دو خبر از باشگاه پرسپولیس/ فیفا درخواست سرخ ها را رد کرد/ عملکرد مالی باشگاه زیر نظر مراجع ذیصلاح است

دو خبر از باشگاه پرسپولیس/ فیفا درخواست سرخ ها را رد کرد/ عملکرد مالی باشگاه زیر نظر مراجع ذیصلاح است

فدراسیون جهانی فوتبال به درخواست پرسپولیسی‌ها جواب رد داد.
به گزارش پیروزی دیلی، فیفا در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر توافق با باشگاه ریزه اسپور و درخواست رفع محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، اعلام کرد که تصمیمات انضباطی فیفا در این باره مستقل و قطعی هستند و قابلیت رسیدگی مجدد در فیفا را ندارند. 

 به دنبال این اعلام تنها راه رفع محرومیت پرسپولیس، صدور رای در CAS است که باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. 

####

 پرسپولیس در نامه ای به استناد توافق با ریزه اسپور از فیفا خواسته بود محرومیت این باشگاه را لغو نماید.

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ عملکرد مالی باشگاه زیر نظر مراجع ذیصلاح استباشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر شفافیت مالی باشگاه، اعلام کرد؛ همواره عملکرد مالی این باشگاه تحت نظارت مراجع ذیصلاح بوده است.

 به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ این باشگاه نیز همانند دیگر شرکت‌های دولتی همواره اسناد مالی خود را در اختیار نهادهای نظارتی قرار داده است.

 بر این اساس، با توجه به این که برگزاری کنفرانس خبری و طرح موضوعات مالی در مطبوعات و رسانه‌های خبری از سوی باشگاه، موجب تشدید تنش‌ها و بروز حاشیه‌های جدید خواهد شد و تکدر خاطر هواداران محبوبمان را در پی خواهد داشت، 

تصمیم باشگاه بر این است که هرگونه رفع ابهام طبق ضوابط قانونی صرفا از سوی مراجع ذیصلاح و قانونی صورت پذیرد.

ریزه اسپور

فیفا

محرومیت

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۵ دی ۹۶
اظهر من الشمس بود که فیفا در این زمینه پاسخ منفی می دهد! کار باتوجه به صدور رأی قطعی و در حین اجرا بودن آن از دست فیفا خارج شده است. فقط CAS که درحال رسیدگی به اعتراض پرسپولیس است ( اگر باشد! ) می تواند به واسطه توافق طرفین و کسب رضایت شاکی توسط متشاکی ، رأی به مختومه شدن پرونده ضمن متوقف شدن اجرای محرومیت بعلت گذشت شاکی از شکایت خود صادر کند. البته بنظر می رسد حضور نماینده یا وکیل باشگاه ریزه اسپور در CAS و اقرار وی به صحت این توافق لازم باشد! 
کلا با این وقت کشی ها بعید است پرسپولیس به پنجره نقل و انتقالاتی کنونی برسد. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی