دو خبر مهم/ از حضور افتخاری در باشگاه پرسپولیس تا نشست کی روش با سرمربیان لیگ برتری

دو خبر مهم/ از حضور افتخاری در باشگاه پرسپولیس تا نشست کی روش با سرمربیان لیگ برتری

مدیرعامل باشگاه استقلال به محل باشگاه پرسپولیس رفت.
به گزارش پیروزی دیلی، رضا افتخاری عصر امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا دیداری با حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته باشد. 

 به نظر می‌رسد این دیدار در جهت هماهنگی‌های لازم در مورد اسپانسر مشترک دو باشگاه است.


**نشست کی روش و مربیان لیگ برتری برگزار می شود

 نشست-کی-روش-و-مربیان-لیگ-برتری-برگزار-می-شود وبسایت رسمی برنامه نود - کارلوس کی روش و سرمربیان لیگ برتری به زودی در نشستی در خصوص پیشنهاد سرمربی تیم ملی به گفت و گو خواهند نشست.

   پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، یکی از پیشنهادهای کارلوس کی‌روش بعد از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال، این بود که بعد از پایان ماه ژانویه و در پایان هر هفته از بازی های لیگ، ملی پوشان مدنظر او به مدت یک و نیم روز در اختیار کمپ تیم ملی باشند و سپس به تمرینات باشگاهی اضافه شوند. 

 این اتفاق واکنش های متفاوتی از سوی سرمربیان تیمهای لیگ برتری داشت و گفته شد که نامه این مهم به طور رسمی به باشگاه ها ابلاغ شده است. اما در راستای تعامل هرچه بیشتر باشگاه ها و تیم ملی، قرار است به زودی نشستی با حضور کی روش و سرمربیان لیگ برتری در محل فدراسیون فوتبال برگزار شود. 

همچنین شنیده می شود باتوجه به اختلافات قبلی برانکو و کی روش در خصوص اردوهای تیم ملی، قرار است نشست ویژه ای هم بین کی روش و برانکو به صورت جداگانه برگزار شود.

افتخاری

باشگاه پرسپولیس

تیم ملی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی