دو خبر مهم/ گرشاسبی باز هم مامور امور حقوقی شد/ تلاش پیروانی برای حل مشکل نوراللهی

دو خبر مهم/ گرشاسبی باز هم مامور امور حقوقی شد/ تلاش پیروانی برای حل مشکل نوراللهی

سرپرست باشگاه پرسپولیس مامور شد تا خودش همچون پرونده رسیدگی به شکایت ریزه اسپور ترکیه از حکم اخیر فیفا درباره بدهی این باشگاه به «فرناندو گابریل» دفاع کند.
به گزارش پیروزی دیلی، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به حمیدضا گرشاسبی ماموریت داد تا با هماهنگی معاونت حقوقی این باشگاه نامه ای را برای دفاع از باشگاه پرسپولیس در پرونده مربوط به شکایت فرناندو گابریل که با رای محکومیت پرسپولیس به پرداخت ۱۰۲هزار دلار همراه بوده است دفاع کند.

 سرپرست باشگاه پرسپولیس حدود سه هفته پیش نیز از طرف هیات مدیره مامور شده بود تا با سفر به ترکیه قضیه جریمه مالی از سوی باشگاه ریزه اسپور را ختم به خیر کند. 

 طبق اعلام روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت، اگر پرسپولیس نتواند تا ۲۶ دی ماه طلب گابریل را پرداخت کند با کسر ۶ امتیاز روبرو می شود.

 از این رو قرار است معاونت حقوقی باشگاه تا شنبه هفته آینده، مدارک مربوط به این دفاعیه را به وکیل بین الملل پرسپولیس در سوئیس ارائه کند تا اعتراض خود را در دادگاه بین المللی ورزش به ثبت برساند و پیش از آنکه زمان کسر امتیاز از پرسپولیس برسد بتواند حکم دادگاه عالی ورزش را بگیرد.


**تلاش پیروانی برای حل شدن مشکل نوراللهی

 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس برای حل شدن مشکل سربازی هافبک این تیم در تلاش است.

 به گزارش پیروزی دیلی، با توجه به مشکل پیش آمده برای احمد نوراللهی و حل نشدن مسئله سربازی این بازیکن، قرار است امروز افشین پیروانی به صورت جدی دنبال حل شدن این مشکل باشد.

 این در شرایطی است که نوراللهی مدت خدمت مقدس سربازی خود را پشت سرگذاشته، اما به او اعلام شده تا زمانی که دو ماه دوره آموزشی را سپری نکند نمی‌تواند در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کند. 

 با این وجود حمید رضا گرشاسبی و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا با رایزنی‌ها این مشکل را حل کنند.

سربازی

نوراللهی

پرسپولیس

پیروانی

گابریل

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی