دو مصاحبه از پیشکسوتان پرسپولیس/پیوس و فنونی‌زاده: قبل از عید قهرمان می‌شویم

دو مصاحبه از پیشکسوتان پرسپولیس/پیوس و فنونی‌زاده: قبل از عید قهرمان می‌شویم

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند قبل از عید نوروز جشن قهرمانی در لیگ برتر را بگیرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، فرشاد پیوس درباره شرایط فعلی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خوشبختانه همه چیز برای پرسپولیس به خوبی جلو می‌رود. من قبلاً هم گفته بودم که این تیم با اقتدار قهرمان لیگ برتر خواهد شد. الان پرسپولیس حاشیه امنیت خوبی برای خودش درست کرده، ولی مهم این است که این نتایج را ادامه دهد. پرسپولیس با ادامه این روند حتی می‌تواند قبل از عید نوروز جشن قهرمانی بگیرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس از لحاظ بازیکن و کادر فنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و همه ما انتظار داشتیم که آنها سال گذشته در آسیا مقام بیاورند. پرسپولیس تیم شایسته‌ای است و من معتقدم که حالا برانکو باید تمرکزش را روی قهرمان کردن پرسپولیس در آسیا بگذارد. این یک اتفاق بزرگ است و من امیدوارم پرسپولیس به این هدفش برسد.

وی در مورد جدایی مهدی طارمی و ناراحتی هواداران از این بازیکن گفت: به‌هرحال اتفاقاتی افتاد که پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد و طارمی در این موضوع نقش داشت. او باید در پرسپولیس می‌ماند، اما تصمیم به جدایی گرفت. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچ وقت به بازیکن خاصی تکیه نکرده است. پرسپولیس بدون طارمی هم به راه خودش ادامه خواهد داد.

مرتضی فنونی‌زاده درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی مقابل مشکی‌پوشان انجام داد و به پیروزی دست یافت. بازی‌های بعدی سختی‌های خودش را دارد، اما قول می‌دهم این تیم 5،6 هفته زودتر قهرمان لیگ خواهد شد. تمدید قرارداد برانکو هم صورت خوبی داشت، اما به شرط اینکه قرارداد بازیکنانی که به پایان می‌رسد و پیشنهاد اروپایی نداشته باشند، تمدید شود.

وی افزود: پرسپولیس فردا با گسترش فولاد تبریز بازی دارد، تیمی که با آمدن فیروز کریمی خوب بازی می‌کند. تصور من این است دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد پایاپای باشد و دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص جدایی مهدی طارمی گفت: بحث این بازیکن تمام شده است البته ITC این بازیکن صادر نشده، چون باشگاه الغرافه پولی بابت رضایت‌نامه طارمی پرداخت نکرده است. هر چند آنها قطعا پول را می‌دهند و مثل ما ایرانی‌ها نیستند که 6 ماه بعد پول بدهند! طارمی شاید دوست داشته از الغرافه به اروپا برود که کار خوبی است. این درست که طارمی دل هواداران را شکست، اما او دوست دارد به اروپا برود.

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی حرفی در مورد طارمی نیست، اما از نظر اخلافی هر سال اتفاقی برای پرسپولیس رقم زده است. علی علیپور بچه روستاست و بهتر از او کار کرده است. در لیگ برتر نیازی به طارمی نداشتیم، اما در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست کمک کند که تصمیم گرفت برود.

فرشاد پیوس

مرتضی فنونی زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی