دو پیشنهاد خارجی برای رضاییان/پاسخ رضاییان به پیشنهاد سنگین داخلی: با دلم بازی می‌کنم

دو پیشنهاد خارجی برای رضاییان/پاسخ رضاییان به پیشنهاد سنگین داخلی: با دلم بازی می‌کنم

دو پیشنهاد خارجی از آلمان و روسیه به دست رامین رضاییان رسیده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، فورتنا دوسلدورف آلمان برای جذب رامین رضاییان پیشنهاد داده است. رضاییان از یک باشگاه روسی هم پیشنهاد دارد و پیشنهاد این باشگاه روسی از نظر مالی نسبت به تیم آلمانی بهتر است.

شاید رضاییان در سال جام جهانی حضور در کشور میزبان جام جهانی را تجربه مناسبی بداند. او اخیرا پیشنهاد سنگین مالی یک باشگاه داخلی را رد کرده است.

سرمربی این باشگاه در تماس با او گفته بود اینجا علاوه بر شرایط مالی مناسب ، می توانی حقانیت خودت را به تیم سابقت هم نشان بدهی. پاسخ رضاییان کوتاه و گویا بود: با احترام به شما، من فوتبال را با دلم بازی می‌کنم. از من نخواهید پا روی دلم بگذارم.

رامین رضاییان

علی تنها :
۴ تیر ۹۶
عاشقتم رامین پرسپولیسی خوراکش فقط رنگی کردن شیشعلیه 😂😂😂💪💪💪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی