دژاگه: داور عامل حذف ما از جام جهانی بود

دژاگه: داور عامل حذف ما از جام جهانی بود

اشکان دژاگه در جام جهانی‌ گذشته، با آن پنالتی تاریخی که داور مقابل آرژانتین برای ایران نگرفت، در یادمان هست.
به گزارش خبرورزشی، او امیدوار است اتفاقی مشابه در جام جهانی‌ روسیه برای ایران تکرار نشود. دژاگه معتقد است ایران به خاطر تیم بودن، می‌تواند قدرت خود را در جام جهانی‌ نشان دهد. 

هر روز تمرین می‌کنم

 خودم هم از وضعیتی که الان دارم راضی نیستم. دوست دارم در رده باشگاهی بازی کنم. یکسری اتفاقات افتاد که باعث شد بیرون بمانم و نتوانم بازی کنم ولی در این مدت در همه اردوهای تیم ملی بودم و حتی زودتر ملحق شدم تا آمادگی‌ام از بین نرود. الان هم شرایط خوبی دارم. هر روز تمرین می‌کنم و آماده‌ام تا در زمستان قرارداد جدیدی امضا کنم.

 دو، سه پیشنهاد دارم 

اول فصل پیشنهاداتی بود ولی جوری نبود که قبول کنم. قطعاً در زمستان با یک باشگاه قرارداد می‌بندم. دو، سه پیشنهاد دارم. خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم زودتر قرارداد ببندم و بازی کنم. منتظر هستم تا فصل نقل و انتقالات برسد. نمی‌توانم بگویم از کجا پیشنهاد دارم. 

می‌خواهیم مبارزه کنیم 

قرعه جام جهانی‌ برای ما سخت شد ولی دوست داریم در تیم ملی کارهای سخت انجام دهیم. همه تیم‌های جام جهانی‌ قدرتمند هستند و نمی‌شود هیچ چیز را پیش‌بینی کرد. الان زود است که بگوییم کدام تیم از گروه ما حذف می‌شود. خب خیلی‌ها اسپانیا و پرتغال را شانس اول صعود می‌دانند ولی ما این‌طور فکر نمی‌کنیم. اگر در گروه هستیم، یعنی می‌توانیم شانس‌مان را برای صعود امتحان کنیم. می‌خواهیم مبارزه کنیم. ما یک تیم واقعی هستیم و وقتی یک تیم واقعی و یکدل باشید، هر کاری می‌توانید بکنید.

 کل دنیا دیدند...

 ما تیمی نیستیم که از حریفی بترسیم. تیم ملی در بازی‌های بزرگ نشان داده ترسو نیست و حتی می‌تواند برنده باشد. شیلی که قهرمانی آمریکای جنوبی بود را در یک بازی دوستانه با دو گل بردیم. دوره قبلی جام جهانی‌ هم دیدید جلوی آرژانتین چطور بازی کردیم. متأسفانه هنوز وقتی یاد آن پنالتی می‌افتم، ناراحت می‌شوم. کل دنیا دیدند بازیکن آرژانتین روی من پنالتی کرد الا داور مسابقه. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، ما به آرژانتین می‌باختیم؟ به نظرم اشتباه داور عامل اصلی حذف ما از جام جهانی‌ قبل بود. آن موقع هم کل دنیا می‌گفتند ایران هیچ شانسی ندارد و هر سه مسابقه‌‌اش را با افتضاح می‌بازد ولی نشان دادیم این‌طور نیست. کلاً ترس در تیم ما معنایی ندارد. می‌خواهیم در جام جهانی‌ شجاعانه مبارزه کنیم و قدرت خودمان را نشان دهیم.

 کی‌روش به نفع ایران حرف می‌زند

 این خیلی مهم است با قدرت به جام جهانی‌ برویم. باید طوری خودمان را آماده کنیم که بعد از جام جهانی‌ حسرت نخوریم که کاش آماده‌تر رفته بودیم. الان زمان خوبی است و باید بازی‌های دوستانه کنیم و اردو داشته باشیم. قطعاً کی‌روش چیزهایی که می‌گوید به نفع تیم ملی ایران است. ان‌شا‌ءا... خواسته‌های او انجام شود و شک نکنید تیم ملی در این صورت می‌تواند در جام جهانی‌ خیلی موفق باشد.

تیم ملی

جام جهانی 2018

دژاگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی