دیدار با پرسپولیس، مهم‌ترین دیدار تاریخ دو و نیم ساله بادران

دیدار با پرسپولیس، مهم‌ترین دیدار تاریخ دو و نیم ساله بادران

سرخ‌ها فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف بادران تهران خواهند رفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، در سال 94 بادران با حمایت یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای فعالیت خود را از لیگ دسته دوم با خرید امتیاز تیم ایرانجوان خورموج آغاز کرد. احمد سنجری مربی باسابقه فوتبال ایران هدایت این تیم در لیگ دو را برعهده داشت و بادران در قصد داشت با جذب بازیکنان باتجربه در جام حذفی بدرخشد و به لیگ یک نیز صعود کند. بادرانی‌ها پس از دو پیروزی در مراحل ابتدایی جام حذفی توسط ذوب‌آهن حذف شدند و در لیگ دو نیز پس از چند نتیجه ضعیف سنجری جای خود را به ربیعی داد و این مربی جوان توانست با این تیم متمول نتایج خوبی بگیرد.

هر چند بادران در دیدار پلی‌آف صعود به لیگ یک مقابل سپیدرود ناکام ماند تا مدیران این تیم با خرید امتیاز پارسه در لیگ یک، به نحو دیگری سر از سطح دوم فوتبال ایران درآورند. بادرانی‌ها در لیگ یک با اکبر میثاقیان کار خود را آغاز کردند اما چند نتیجه ضعیف سبب شد تا ربیعی در نیم‌فصل دوم جایگزین میثاقیان شود و بادران در پایان فصل تیم پنجم لیگ دسته اول شود. برای فصل جدید ربیعی در سمت خود ابقا شد و در حال حاضر این تیم تهرانی با 33 امتیاز از 17 بازی تیم دوم جدول لیگ دسته اول به شمار می‌رود و فردا در مهم‌ترین دیدار تاریخ دو و نیم ساله خود به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.


پرسپولیس-بادران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی