دیدار سفیر ایران با رئیس فدراسیون فوتبال قطر در دوحه

دیدار سفیر ایران با رئیس فدراسیون فوتبال قطر در دوحه

سفیر ایران در قطر و هیئت همراهش در دوحه با آل ثانی در دوحه دیدار کردند.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از روزنامه العرب قطر، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر از محمد علی سبحانی، سفیر جمهوری ایران در قطر و هیئت همراهش در محل کارش استقبال کرد. همچنین سعود عبدالعزیز (نایب‌رئیس)، منصور الانصاری (دبیرکل) و علی داوود (مدیر اجرایی) فدراسیون فوتبال قطر نیز در این نشست حضور داشتند.


رئیس فدراسیون فوتبال قطر در این دیدار با اشاره به روابط پربار و حسنه 2 کشور در زمینه‌های مختلفی به نقش و اهمیت فوتبال و انتقال تجربیات طرفین تاکید کرد.


آل ثانی همچنین یادآور شد که رابطه عمیقی میان فدراسیون‌های فوتبال قطر و ایران وجود دارد و از چشم‌انداز گسترده و مفید همکاری‌های طرفین خبر داد. در این جلسه مباحث مربوط به تحکیم روابط قطر و ایران در زمینه‌های مختلف از جمله فوتبال که سبب تقویت پیوندهای دوستی می‌شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


محمد علی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن قدردانی از استقبال فوق‌العاده آل ثانی برای او و آرزوی موفقیت برای ورزش قطر خاطرنشان کرد: دوحه به یکی از شهرهای مهم ورزشی در دنیا تبدیل شده و سفارت جمهوری اسلامی ایران آماده تحکیم روابط فوتبال میان 2 کشور است.

ایران

قطر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی