ذهن خودمان را درگیر زد و بند حریفان نکنیم؛ الوحده به نفع پرسپولیس برد، الهلال نمی‌خواهد دوم شود

ذهن خودمان را درگیر زد و بند حریفان نکنیم؛ الوحده به نفع پرسپولیس برد، الهلال نمی‌خواهد دوم شود

پرسپولیس در هفته آخر لیگ قهرمانان در مقابل یک تیم اماراتی به میدان خواهد رفت و چشم به بازی دو تیم عربی دیگر نیز خواهد داشت.

پرسپولیس برای صعود به دور بعد لیگ قهرمان، نیاز به یک پیروزی شیرین خانگی و نباختن الهلال در دیدار مقابل الریان دارد. نتایجی که پرسپولیس را حریف یکی از تیم‌های گروه B خواهد کرد.



الوحده؛ یاران آگیره به دنبال صعود در تهران

پرسپولیس در آخرین دیدار آسیایی خود به مصاف الوحده خواهد رفت. تیمی عجیب که در چهار بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز داشت اما در بازی پنجم موفق شد با پنج گل، از سد الریان مدعی بگذرد تا به جدول بازی‌ها برگردد. شاگردان آگیره در حالی که به تعبیر همگان نخستین تیم حدف شده گروه D بودند، بعد از بر پرگل مقابل الریان، به دنبال آنند که در تهران پیروز شوند تا در صورت شکست الریان، به دور بعد صعود کنند.


الریان؛ شکستی که لادروپ و یارانش را شگفت‌زده کرد

الریان با تساوی در جهنم آزادی به فکر قطعی کردن صعود خود در ابوظبی و در دیدار مقابل الوحده بود و در این مسیر نیز با زدن گل اول مقابل الوحده موفق بود، اما ۵ گل الوحده لادروپ و یارانش را ناکام گذاشت تا اکنون الریانی که در آستانه صعود بود کار سختی در پیش داشته باشد. الریان برای صعود بایستی به دنبال پیروزی مقابل الهلال سرسخت و یا عدم پیروزی پرسپولیس در دیدار خانگی باشد.


الهلال؛ صعود قطعی رئیس، به دنبال قرعه بهتر در یک هشتم نهایی

شاگردان دیاز با کسب یک تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس صعود خود را به دور بعد لیگ قهرمانان قطعی کردند. الهلال حتی با شکست پرگل نقابل الریان نیز صعود خواهد کرد اما رامون دیاز و شاگردانش برای صدرنشینی در گروه D تنها نیاز به یک تساوی خواهند داشت و به نظر نمی‌رسد تیم سرسخت عربستانی به سادگی قصد کوتاه آمدن در مقابل الریان را داشته باشد. در زمینه بازی کردن تیم‌های عربی همواره بازار شایعات داغ بوده است. اما الهلال در دیدار مقابل پرسپولیس نشان داد که به دنبال فوتبال سنتی اعراب و اتلاف وقت نیست و قطعا در مقابل الریان نیز با بهره گرفتن از ساختار دفاعی مطمئن خود، به دنبال صدرنشینی خواهد بود.


پرسپولیس؛ به دنبال صعود شیرین در حضور هواداران

شاگردان برانکو برخلاف لیگ در رقابت آسیایی عملکرد پرنوسانی داشته‌اند. هرچند سرخ‌ها در گروه بسیار سخت و نزدیکی قرار گرفته‌اند. پرسپولیس برای صعود نیاز به یک برد خانگی در حضور هواداران پرشور خود دارد. پرسپولیس در فصل جاری عملکرد فوق‌العاده‌ای بازی‌های خانگی خود داشته و در ۱۵ بازی خانگی، ۱۲ برد و ۳ تساوی ثبت کرده است. هرچند شرط صعود پرسپولیس، نباختن الهلال در مقابل الریان است اما سرخ‌ها امیدوارند با ارایه بازی جوان‌مردانه از سوی الهلال و پیروزی خانگی در آزادی به یک هشتم نهایی صعود کنند.


پدرام محمدزاده


لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی