ذوالفقارنسبت: پرسپولیس با تجربه بالا برنده بازی شد

ذوالفقارنسبت: پرسپولیس با تجربه بالا برنده بازی شد

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید پرسپولیس به بازی مسلط‌تر بود و با استفاده از تجربه بالای بازیکنانش در این بازی پیروز شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، بیژن ذوالفقارنسب درباره داربی امروز پایتخت، گفت: قابل پیش‌بینی بود که حساسیت ایجاد شده در هفته گذشته به بازی منتقل شود. به نظر من هر دو تیم بیش‌ترین تلاش‌شان را کردند و بازیکنان در طول بازی درگیری‌های ورزشی خوبی با یکدیگر داشتند.


او ادامه داد: به طور کلی بازی خوبی بود و هیجان لازم را داشت. پرسپولیس با این که کمی ساختار بازی‌اش تغییر کرده بود اما به بازی مسلط‌تر بود.


این کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال، گفت: استقلال در این بازی سرعت خوبی داشت. آن‌ها بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. به نظر من تجربه بازیکنان پرسپولیس بیش‌تر از بازیکنان استقلال بود.


ذوالفقارنسب در مورد بازی تیم پرسپولیس با دو هافبک دفاعی، گفت: به نظرم برانکو به بازیکنی نیاز دارد که در موقع حمله حریف، زودتر به خط دفاعی اضافه شود و ربیع‌خواه این کار را خوب انجام می‌دهد.


او در پایان درباره حواشی انتهای بازی، گفت: به کادر برگزارکننده بازی توصیه می‌کنم بیش‌تر مراقب ورود مواد منفجره به ورزشگاه باشند. اگر این یک بازی در خارج از کشور بود دو تیم حداقل چند بازی محروم می‌شدند.

ذوالفقارنسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی