ذوالفقارنسب: باید به انتخاب کادرفنی احترام گذاشت

ذوالفقارنسب: باید به انتخاب کادرفنی احترام گذاشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: انتخاب بازیکنان تیم ملی از اختیارات سرمربی تیم ملی محسوب می شود و باید به آن احترام گذاشت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، بیژن ذوالفقار نسب در مورد لیست تیم ملی برای دیدار مقابل کره جنوبی اظهار داشت:بالاخره این موضوع جزء اختیارات سرمربی تیم ملی محسوب می شود و باید به آن احترام گذاشت.از طرفی در این مرحله نباید به هیچ وجه تفکرات فنی سرمربی را زیر سوال برد و باید به آن احترام گذاشت.


او ادامه داد: باید ببینیم کی روش با چه استدلالی شجاعی را به تیم ملی دعوت نکرده این موضوع بطور حتم ایجاد شبهه می کند، اولا باید به فال نیک گرفت که مسئولان برای هیچ کدام از این 2 بازیکن محرومیتی را در نظر نگرفته اند و خودش یک پوئن مثبت محسوب می شود. در ضمن شاید کادر فنی تیم ملی تشخیص داده که حاج صفی از آمادگی بالاتری به نسبت شجاعی برخوردار بوده و به همین علت او را برای دیدار مقابل کره جنوبی به تیم ملی دعوت کرده است.


او ادامه داد: همچنین این قضیه می تواند یک پوئن مثبت خوبی برای فوتبال کشورمان باشد که وارد یک سری مسائل غیر فوتبالی نشده است و برای اینکه چرا حاج صفی است و شجاعی نیست، باید از کادر فنی سوال پرسید زیرا اگر مشکلی وجود داشت نباید حاج صفی هم به تیم ملی دعوت می شد.الان درباره بحث فنی این موضوع باید خود کارلوس کی روش  تصمیم گیری کند.شاید در این بازی به شجاعی نیازی نداشته که او را به تیم ملی دعوت نکرده است.


کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی حساس تیم ملی در هفته نهم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: بطور حتم این دیدار نه تنها برای کره جنوبی بلکه برای تیم ملی کشورمان هم بازی مهمی به حساب می آید زیرا شاگردان کی روش دوست دارند در این دیدار هم شکست نخورند تا بدون شکست راهی جام جهانی 2018 روسیه شوند و این موضوع بسیار ارزشمند است که تیم ملی بدون حتی یک شکست به روسیه برود.


ذوالفقارنسب در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما باید با برنامه ریزی خوب مقابل کره به میدان برود تا بازنده نشود.تیم ما قابلیت های خیلی خوبی را دارد و انشاالله بازی در یک شرایط طبیعی برگزار شود و در پایان تیم ما با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

تیم ملی

ذوالفقارنسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی