ذوالفقارنسب: طارمی بازیکن باهوشی است/ پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

ذوالفقارنسب: طارمی بازیکن باهوشی است/ پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی بازیکن خیلی خوب و باهوشی است که باید تمرینات تخصصی خود را بیشتر کند.

به گزارش‌ پیروزی‌دیلی، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: پرسپولیس یکی از سال‌های خوب خودش را به چشم دید و 3 هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمان شد. این تیم شایسته قهرمانی بود.


وی ادامه داد: استقلال هم بازی‌های خوبی را انجام داده و در نیم‌فصل به وحدت تیمی خوبی رسیده است. این تیم اگر بتواند سهمیه آسیا را بگیرد به چیزی کمتر از قهرمانی دست پیدا نکرده است. تراکتورسازی هم تیم با امکانات و خوبی در این فصل ظاهر شده است که درگیر یک‌سری حاشیه شد و از کورس قهرمانی عقب ماند.


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس یک بازی خیلی مهم را در خانه از دست داد و 2 بازی دیگر در پیش دارد که اگر از این 2 بازی 4 امتیاز بگیرد شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد.


ذوالفقارنسب در مورد عملکرد مهدی طارمی خاطرنشان کرد: طارمی بازیکن خیلی خوب و باهوشی است که باید تمرینات تخصصی خود را  بیشتر کند و از موقعیت‌های خوبی که برایش پیش ‌می‌آید نهایت استفاده را ببرد.

ذوالفقارنسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی