ذوب آهن تبریزی را نمی دهد ، سایپا ترابی را /می گویند احمدزاده برای تمدید اوکی داده!

ذوب آهن تبریزی را نمی دهد ، سایپا ترابی را /می گویند احمدزاده برای تمدید اوکی داده!

  فرشاد برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده است،برانکو به دنبال یک مهاجم عراقی است و سروش رفیعی علاقمند است بار دیگر پیراهن شماره 7 پرسپولیس را بر تن کند.

 


اختصاصی پیروزی دیلی،این روزها مهمترین اخبار مربوط به تیمی که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته است همین اخبار نقل و انتقالات است! هواداران پرسپولیس با دقت و البته نگرانی پیگیر اخبار باشگاه محبوب خود هستند و می خواهند بدانند بالاخره چطور مشکلات یارگیری این تیم حل می شود. نگاهی انداختیم به وضعیت یارگیری این تیم و اخباری که در این باره شنیده ایم و یا اتفاقاتی که رخ داده است.

گوشه چشم سروش به سرنوشت کیروش؟!
سروش رفیعی دوباره پرسپولیسی می شود. این خبر را مدتهاست که می شنویم. سروش رفیعی بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس به یکباره تصمیم گرفت به قطر و تیم درجه 3 الخور برود. کاملا مشخص بود این تصمیم او فقط به خاطر حضور در تیم ملی و حساسیت های کیروش بوده اما خود این بازیکن حاضر نبود چنین دلیل را برای جدایی اش اعلام کند. او به الخور رفت و یک فصل ماند و حالا نمی خواهد در این تیم بماند. برگشته و همه می گویند او می خواهد در پرسپولیس بازی کند و برانکو هم او را می خواهد. البته گفتند برای حل مشکلش برای حضور در پرسپولیس احتمالا توافقاتی را با فولاد خوزستان خواهد کرد. اما حالا خبرهای دیگری به گوش می رسد. سروش که بازی در جام جهانی را از دست داده حالا نمی خواهد شانسش در جام ملتها را از دست بدهد. خب اگر بخواهد به ایران بیاید و به پرسپولیس برود و کارلوس کیروش هم سرمربی پرسپولیس بماند این شانس هم ممکن است از دست برود!
همین داستان چه خطی می تواند سرنوشت سروش رفیعی را در کشور دیگری که احتمالا قطر نیست رقم بزند. البته باید صبر کرد و دید بعد از جام جهانی چه اتفاقاتی می افتد. هرچند فرقی هم ندارد. فعلا پنجره بسته است و انتقالی هم صورت نمی گیرد. البته اگر پنجره باز شود خیلی از معادلات به هم می خورد!

ذوب آهن تبریزی را نمی دهد!
مرتضی تبریزی پرسپولیسی می شود. جوابش قطعا نه است! می گویید چرا؟! دلایلش واضح است. اول اینکه این بازیکن یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و ذوب آهن هم اعلام کرده که این بازیکن را نمی دهد. بعد کی دیدید ذوب آهن به پرسپولیس راحت بازیکن بدهد؟! آنها حتی برای دادن رضایت نامه محسن مسلمان که مورد تایید سرمربی تیم خوذشان هم نبود به راحتی کاری انجام ندادند! ضمن اینکه پنجره بسته است و او نمی تواند اول فصل به پرسپولیس بیاید و این دلیل سد بزرگی پیش روی پرسپولیس در مذاکره با همه گزینه هاست!
شنیدیم بندی در قرارداد تبریزی هست که با پرداخت مبلغی آزاد می شود اما ظاهرا آذری این بند را فقط در صورت وجود پیشنهاد خارجی قابل اجرا کرده است. به نظر می آید حضور او در پرسپولیس سخت تر از همیشه باشد.

ترابی خیالش راحت است!
مهدی ترابی برای حضور در پرسپولیس شرایط کاملا مشابه با مرتضی تبریزی دارد. او هم مثل تبریزی با تیمش یک فصل قرارداد دارد و سایپا رضایت بده نیست. البته خیال ترابی از یک جهت راحت است! مدیر برنامه های او یعنی محمودرضا فاضلی در خارج از کشور پیگیر کارهای اوست و می تواند برایش شرایط حضور در یک تیم خارجی را فراهم کند. به همین خاطر بعید به نظر می رسد این بازیکن پرسپولیسی شود مگر اینکه خود بازیکن بخواهد و سایپا همکاری کند و باشگاه هم مشکل پنجره اش حل شود.

دانشگر بعد شیری دومین صید پرسپولیس؟!
محمد دانشگر مدافع سایپا را بعد از مهدی شیری باید دومین بازیکنی بدانیم که برای حضور در پرسپولیس به توافق رسیده و کار انتقالاش به جمع سرخ ها برای نیم فصل (در صروت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس) درست شده است. این بازیکن هم قرار است یک قرارداد 2 ساله مانند شیری امضا کند و از نیم فصل به تیم اضافه شود. البته اگر پنجره باز نشود. البته هنوز او برخلاف شیری برای امضا قرارداد موقت به باشگاه نرفته و هر وقت این اتفاق افتاد یعنی باشگاه در جذب این بازیکن مصر بوده است! گرشاسبی که فعلا می گوید با او مذاکره نکرده است!!

پرسپولیس اجازه جذب 3 بازیکن آزاد هم ندارد!
گفتند بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی دوران محرومیت پرسپولیس هم تمام می شود و این باشگاه می تواند از فرصت جذب 3 بازیکن آزاد بعد از نقل و انتقالات استفاده کند. اما این امکان هم برای پرسپولیس فراهم نیست. چون این مرحله از یارگیری هم جز یارگیری تابستانی محسوب می شود و محرومیت پرسپولیس در این مرحله هم ادامه خواهد داشت. ظاهرا این روزنه امید هم به روی پرسپولیس بسته است مگر اینکه اتفاق دیگری بیافتد و مشکل پرسپولیس به طور کلی حل شود.

برانکو مهاجم عراقی را تایید کرد!
یک مهاجم عراقی در راه پرسپولیس است. مدیربرنامه اش می گوید فیلم بازیهای این مهاجم را در کوران بازیهای لیگ برتر به برانکو داده و او هم این بازیکن را پسندیده است. می گیود همه توافقات صورت گرفته و به زودی قراردادش با پرسپولیس امضا می شود. می گوید این بازیکن از استقلال هم پیشنهاد داشته اما خود این بازیکن پیشنهاد آبی ها نپذیرفته است. حتی مدیر برنامه اش اسم و تیم باشگاهی را هم می گوید اما نگران است به سرنوشت ضرغام حسین گرفتار شود که هجوم کاربران ایرانی به پیج او یک جرایی روند مذاکراتش را با پرسپولیس خراب کرد! برای همین سکوت کرده و می گوید بهتر است فعلا هیچ نشانی از این بازیکن ندهد! 


مسلمان در قطر یا اصفهان؟!

محسن مسلمان کجا می رود؟! این بازیکن که فکرش را نمی کرد با غضب برانکو روبرو شود امروز پیشنهاد تیم سپاهان را در اختیار دارد. پیشنهادی که رقمش به 8/1 میلیارد تومان می رسد. اما پیشنهادی هم از قطر دارد. می گویند تیم السلیله به مهندس پرسپولیس پیشنهاد داده است. البته او پیشنهادی هم از یونان داشته که ظاهرا رقمش خیلی کم بوده. می گویند خود مسلمان ترجیح می دهد حداقل یک فصل از ایران دور باشد اما شاید او را در سپاهان دیدیم!

قراردادی که خروج از آن سخت بود!
نمی دانیم این خبر چقدر صحت دارد. می گویند وقتی گادوین منشا به پرسپولیس آمد چون شرایط بسیار خوبی داشت قراردادش در فصل دوم را مشروط امضا کرد. پرسپولیسی ها برای اینکه او را راحت از دست ندهند در بندی که قرارداد را مشروط می کرد رقم نسبتا بالایی را برای جدایی او نوشته اند! با رقمی که شنیدیم قطعا اگر عملکرد منشا در گلزنی خوب بود محال بود به این بازیکن اجازه جدایی بدهد. البته چون رقمش عجیب بود چیزی در موردش نمی نویسیم! اما حالا می گویند برانکو این بازیکن را نمی خواهد!
الان خود باشگاه هم مردد است که منشا را آزاد کند یا حفظ نماید. اگر پنجره باز شود احتمال جدایی این بازیکن خیلی زیاد است.

احمدزاده قول تمدید داد؟!

این خبر را از باشگاه شنیدیم. می گویند در صحبتهایی که روز شنبه با شماره 10 پرسپولیس داشتند فرشاد احمدزاده اعلام کرده که برای تمدید قرارداد به باشگاه می آید. البته هنوز این اتفاق نیافتاده اما باشگاه می گوید فرشاد برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده است. هرچند که قطری ها از توافق او با تیم الخور خبر می دهند! باید دید واقعا قول تمدید داده است یا نه. می گویند آخر این هفته یا اول هفته بعد برای تمدید به باشگاه می رود. باید ببینیم این خبر چقدر درست است! اگر درست باشد بعد از وحید امیری این دومین بازیکن آزاد پرسپولیس است که قول تمدید قرارداد داده است.

باشگاه همچنان منتظر کمال!
در مورد کمال کامیابی نیا و تمدید قراردادش خبری نیست و باشگاه فقط می گوید کماکان منتظر کمال هستند که به باشگاه بیاید! نمی دانیم ، شاید کمال می خواهد هواداران پرسپولیس را سورپرایز کند! البته شنیدیم او هم از قطر پیشنهاد دارد اما باشگاه می گوید او برای تمدید بالاخره می آید و همچنان منتظرش هستند.
البته امروز مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده کمال همچنان در سفر است و به محض بازگشت برای تمدید قرارداد با باشگاه پای میز مذاکره خواهد نشست.


گزارش از اردلان بزرگ نیا



دکتر نصیر :
۷ خرداد ۹۷
سروش با رفتن از پرسپولیس کی ملی پوش شد!!؟ پرسپولیس به راحتی می تونه به صورت قرضی بازیکن بگیره کاری که خود استقلال سر خرید جباروف کرد  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی