رادوشوویچ: شجاع خوشتیپ ترین بازیکن ایران است/ شادی در خون ایرانی هاست

رادوشوویچ: شجاع خوشتیپ ترین بازیکن ایران است/ شادی در خون ایرانی هاست

مصاحبه نوروزی روزنامه پیروزی با رادوشوویچ
به گزارش پیروزی یدیلی، بوژیدار رادوشوویچ یا به قول همبازیانش (بوژو) بعد از بازی آسیایی پرسپولیس _الوصل و با توجه به تعطیلی تمرینات نهایت استفاده را برد تا از دوبی راهی زادگاهش کرواسی شود و با خانواده اش دیداری تازه کند . گلر بی حاشیه و جانشین مطمئن بیرانوند یکی از بازیکنانی است که برانکو از باشگاه خواسته هرچه زودتر تمدید کند ، با او با بوژو از طریق تلگرام و با کمک آدم همتی که زحمت ترجمه این مصاحبه کوتاه را کشید ارتباط برقرار کردیم و از شما دعوت می کنیم این گفتگوی صمیمانه را از دست ندهید . 

سال گذشته نوروز در ایران بودی ؟ 

 بله من سال قبل زمان تعطیلات نوروز در ایران بودم تجربه خیلی خیلی خوبی بود ، در نوروز سال قبل متوجه شدم که نوروز چقدر برای مردم ایران مهم و با ارزش است . از این که این تجربه را با مردم ایران بدست آوردم خیلی حس خوبی دارم . 

 نوروز به کریسمس شباهت دارد ؟ 

 خب می توانم نوروز را با کریسمس خودمان مقایسه کنم ، سال جدید ، لباس های نو ، همه چی جدید و تازه می شود . نوروز سال قبل به من خیلی خوش گذشت خیلی شاد بود و از امسال به بعد نوروز برای من هم مهم است .

 دوست نداشتی امسال هم ایران بودی ؟

 خیلی دوست داشتم اما خیلی وقت بود اقوام و خانواده ام را ندیده بودم رفتم که با آن هم بازدیدی داشته باشم .

 چه خصلت ایرانی را در این مدت دوست داشتی ؟ 

 آن چیزی که بیشتر از همه در ایرانی ها دوست دارم بگو بخند هایشان است ، من هم اهل شادی هستم می توانم بگویم خنده و خوشحالی در خون ایرانی هاست ؛ از این که مردم شاد باشند لذت می برم . 

 بهترین دوست تو در پرسپولیس کدام بازیکن است ؟ 

 آدام همتی ، البته با هم بازیکنان صمیمی و ارتباط خوبی دارم اما آدام در اردوها هم اتاقی من است و چون زبانمان یکی است بیشتر باهم صحبت می کنیم . 

 خوشتیپ ترین بازیکن پرسپولیس است ؟ 

 شجاع خلیل زاده ، شجاع خیلی به موهایش خیلی می رسد ، شجاع به لباس پوشیدنش و کلا تیپی که می زند اهمیت می دهد و حساس است . 

 با نمک ترین بازیکن پرسپولیس چه کسی است ؟ !

 همه بازیکنان پرسپولیس بامزه و بانمک هستند چون همه با هم دوستیم و شوخی می کنیم واقعا نمی توانم از یک نفر اسم ببرم شما بنویسد همه ! 

 چه پیامی برای هواداران پرسپولیس دارید ؟

 امیدوارم مثل همیشه هواداران پشت تیم باشند و حمایت کنند ، ما هم وظیفمان خوشحال نگه داشتن آنهاست . با تمام وجود چند بازی باقیمانده را هم سپری می کنیم تا زودتر جشن قهرمانی را بگیرم و البته آرزو می کنم قهرمان آسیا هم بشویم تا دلشان را بیش از گذشته شاد کرده باشیم . آنها هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و هیچ وقت تنهایمان نخواهند گذاشت .

 آرزوی تو برای سال جدید ؟ 

 آرزو می کنم همه سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشند ، امیدوارم همه در کارهایشان موفق باشند . برای همه مردم ایران بهترین ها را آرزومندم . دلم می خواهد انشا... همراه با پرسپولیس قهرمان ایران و آسیا شوم .


**روزبه دلاور

رادوشوویچ

روزبه دلاور

روزنامه پیروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی