رادوشوویچ: ماندنم در پرسپولیس فقط بستگی به خودم ندارد/ مهم نیست چند دقیقه بازی کنم

رادوشوویچ: ماندنم در پرسپولیس فقط بستگی به خودم ندارد/ مهم نیست چند دقیقه بازی کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم نیست چند دقیقه یا چند بازی به میدان می‌روم و سخت تلاش می‌کنم و منتظر فرصت هستم.

به گزارش پیروزی دیلی، بوژیدار رادوشوویچ درباره بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دو دیدار آخرمان را با برد پشت سرگذاشتیم و با اعتماد به نفس بالا به آبادان رفتیم تا این تیم را شکست دهیم. خوشحالم سه امتیاز بازی را بدست آوردیم.

وی افزود: مسابقات هنوز تمام نشده و نمی‌توانیم بگوییم که قهرمان شده‌ایم اما ما می‌خواهیم تا از عنوان سال گذشته‌مان دفاع کنیم و فکر می‌کنم که با این روند قهرمان لیگ برتر خواهیم شد. 7 بازی تا پایان فصل باقی مانده و باید تمرکز لازم را داشته باشیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی‌اش در این تیم اظهار داشت: در بزرگ‌ترین باشگاه ایران و آسیا حضور دارم و از این موضوع خوشحال هستم. مهم نیست چند دقیقه یا چند بازی به میدان می‌روم و سخت تلاش می‌کنم و منتظر فرصت هستم.

رادوشوویچ درباره اینکه چه تیمی بزرگترین رقیب پرسپولیس است، گفت: فکر می‌کنم بزرگترین رقیب ما استقلال است و تیم‌های دیگری نظیر ذوب‌آهن و فولاد هم برای پرسپولیس قابل احترام هستند.

رادو با اشاره به زمان پایان قراردادش تصریح کرد: تا 4 ماه دیگر قراردادم با پرسپولیس اعتبار دارد و منتظر مسئولان باشگاه هستم تا مذاکرات را آغاز کنم. چند پیشنهاد هم از تیم‌های قبلی خودم دارم و با این حال دوست دارم در پرسپولیس بمانم. ماندنم در پرسپولیس تنها بستگی به خودم ندارد.

رادوشوویچ

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی