رادوشوویچ: همه بازیکنان گسترش باید اخطار می گرفتند!

رادوشوویچ: همه بازیکنان گسترش باید اخطار می گرفتند!

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه مقابل گسترش فولاد تبریز به میدان نرفت و نیمکت‌نشین بود اما از داور بازی، اخطار گرفت.
به گزارش پیروزی دیلی، در واقع پس از گل دقیقه 5+90 تیم فوتبال پرسپولیس، رادو از روی نیمکت بلند شد و رفتارهایی را از خود بروز داد که منجر به دریافت کارت زرد برایش شد.

 این بازیکن به ما گفت: «من کار خاصی نکردم، فقط خوشحالی‌ام از گل پرسپولیس را نشان دادم اما نمی‌دانم چه دلیلی داشت که داور به من اخطار داد.»

 این بازیکن تأکید کرد: «اگر قرار بر این بود که من روی نیمکت ذخیره‌ها کارت زرد بگیرم، پس باید همه بازیکنان گسترش فولاد هم کارت می‌گرفتند چون آنها مدام خود را روی زمین می‌انداختند یا وقت تلف می‌کردند. من هم به این موضوع اعتراض کردم اما در نهایت کارت زرد نصیبم شد. واقعاً از این موضوع تعجب می‌کنم و نمی‌دانم چطور ممکن است تلف شدن وقت توسط بازیکنان تیم رقیب نادیده گرفته شود و من کارت بگیرم.»

 او در مورد رفتارش که منجر به تحریک هواداران برای تشویق بیشتر پرسپولیس شد، گفت: «بله من در هر بازی سعی می‌کنم انرژی کافی به سکوها بدهم تا آنها، بیشتر تیم را تشویق کنند. البته همه بازیکنان این کارها را انجام می‌دهند و یک اتفاق کاملاً عادی است. همه ما به پرسپولیس تعصب زیادی داریم و نمی‌توانیم نسبت به اتفاقاتی که درون زمین برای این تیم رخ می‌دهد، بی‌تفاوت باشیم. ما از دقیقه اول تا آخر، کار را دنبال می‌کنیم و نمی‌گذاریم حتی یک لحظه از بازی از دست برود.»

 رادوشوویچ در نهایت گفت: «باید بازی با گسترش را با برد پشت‌ سر می‌گذاشتیم ولی به هر حال تنها یک امتیاز گرفتیم. با این حال تیم ما قهرمان خواهد شد چون فاصله زیادی با حریفان دیگر داریم و همچنین در بازی‌های‌مان با قدرت به سراغ تیم‌ها می‌رویم که به خاطر همین، می‌توانیم بار دیگر قهرمان شویم. کاری که پرسپولیس باید هر سال تکرارش کند، همین قهرمانی‌هاست. من و سایر بازیکنان افتخار می‌کنیم در چنین تیمی بازی می‌کنیم و آن هواداران هم از ما حمایت می‌کنند.»

رادوشوویچ

پرسپولیس-گسترش فولاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی