رافت:خجالت کشیدم به احمدزاده تلفن کنم/ ۷۰ سال پیش یک ورزشگاه در آستارا ساخته شد!

رافت:خجالت کشیدم به احمدزاده تلفن کنم/ ۷۰ سال پیش یک ورزشگاه در آستارا ساخته شد!

بازیکن اسبق ملوان انزلی گفت: خجالت کشیدم که به محمد احمدزاده که شغل رانندگی را انتخاب کرده تلفن کنم و احوالش را بپرسم.


به گزارش سایت پیروزی دیلی، پایان رافت در مورد رانندگی محمد احمدزاده بر روی کامیون گفت: احمدزاده سرمربی تیم ملی در رده‌های مختلف بوده، در ملوان و چندین باشگاه دیگر مربیگری کرده است. او هم در زمان بازی و هم در زمان مربیگری‌اش بسیار متعصب بود و از وقتی که شنیده‌ام او راننده کامیون شده خیلی ناراحتم. رانندگی شغلی شریف است اما اینکه یک مربی با آن همه سابقه ملی برود روی کامیون کار کند خیلی خوشایند نیست.  

وی افزود: مسئولان باشگاه ملوان همواره می‌گفتند به دنبال مربی بومی هستند، اکنون چه گلی بر سر مربی بومی شهرشان زده‌اند؟! او اکنون راننده کامیون شده است. آقای گل ملوان روی کامیون کار می‌کند. مسئولان باشگاه ملوان کجا هستند؟ مسئولان ورزش انزلی و استان گیلان چه می‌کنند که یک مربی مثل احمدزاده راننده کامیون شده است؟ شاید احمدزاده یکبار در زندگی‌‌اش شکست خورده باشد آیا نباید اکنون مسئولان او را کمک کنند؟ خجالت کشیدم که به احمدزاده تلفن کنم و احوالش را بپرسم.مگر ملوان چند نفر مثل غفور جهانی، بهمن صالح‌نیا و محمد احمدزاده دارد؟امیدوارم مسئولان باشگاه ملوان و ورزش استان گیلان بیش از گذشته به پیشکسوتان فوتبال توجه کنند. من با احمدزاده همبازی بوده‌ام و او انسان بسیار وارسته‌ای است. من امروز باید از احمدزاده حمایت کنم تا اگر فردا روزی همین شرایط برایم پیش آمد فردی دیگر از من حمایت کند.

 بازیکن اسبق پرسپولیس با انتقاد از شرایط ورزشی موجود در شهر آستارا که زادگاهش است، اظهار داشت: چند وقت پیش برای انجام یک بازی دوستانه با پیشکسوتان راهی زادگاهم شد. از دیدن شرایط تنها ورزشگاه آستارا شرمنده شدم. 70 سال پیش در این شهر ورزشگاهی ساخته شده و اکنون حتی 5 کیلو بذر چمن در این ورزشگاه کاشته نمی‌شود! من برای اینکه به شرایط ورزشی و جوانان شهر آستارا توجه شود حتما به نزد وزیر ورزش خواهم رفت و از وزیر درخواست کمک می‌کنم. چرا مسئولان استان گیلان به جوانان و ورزشکاران و ورزشگاه‌های شهر آستارا بی‌توجه هستند.

احمدزاده

ملوان

پایان رافت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی