رافت : پرسپولیس با منشا و طارمی یکی از قدرتمندترین خط حمله های لیگ را دارد

رافت : پرسپولیس با منشا و طارمی یکی از قدرتمندترین خط حمله های لیگ را دارد

مهاجم پیشکسوت پرسپولیس خط حمله پرسپولیس پس از اضافه شدن گادوین منشا را قوی‎ترین خط حمله لیگ می‌داند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهدی طارمی آقای گل لیگ و مهاجم پرسپولیس بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره در جمع سرخپوشان تهرانی ماندگار شد. این بازیکن که سعی داشت لژیونر شود حالا باید برای تصاحب جایگاه سال گذشته خود با رقیب قدری دست و پنجه نرم کند. برانکو حالا برای نوک حمله اش دو گلزن برتر لیگ را دارد و اگر قرار به استفاده از تک مهاجم باشد، انتخاب بین این دو شاید به چالشی در تیم بدل شود.

*درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس با وجود دو مهاجم صحبت کنیم. اضافه شدن منشا به تیم چقدر برای موقعیت طارمی خطرناک است؟

 جا دارد که از تمام پرسپولیسی های عزیز برای پارسال که تیم را همه جوره در سرما و گرما حمایت کردند تشکر کنم و جا دارد که به تک تک آنها تبریک بگویم برای اینکه پرسپولیس تیم خیلی خوبی دارد و این را پارسال با قهرمانی زودهنگامش نشان داد. سه بازی مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی گرفتند و واقعا هواداران مزد زحماتشان را گرفتند. آقای برانکو، کادر فنی و عوامل باشگاه تیم بسیار خوبی را روانه بازی ها کردند و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم در روز آخر که همه می گفتند پرسپولیس شانسی ندارد، دیدیم که به جمع ۸تیم صعود کرد و این نشان می دهد پرسپولیس بهترین بازیکن غرب آسیا است و بازیکن های شاخص خوبی دارد. طارمی پارسال هم پیش از شروع فصل با رامین رضاییان به ریزه اسپور رفتند و آن اتفاقات برایش افتاد ولی دوباره برگشت. شاید اگر از اول نمی رفت بهتر می شد در دوران بدنسازی شرکت می کرد و شرایطش بهتر از این می شد ولی برانکو خیلی خوب و به موقع توانست از طارمی استفاده کند. طارمی هم سرعت دارد، هم قدرت بدنی دارد، هم ضربه سر خوب می زند و در قهرمانی پرسپولیس هم نقش بسیار مهمی داشت. همچنین هافبک های پرسپولیس هم نقش بسیار مهمی داشتند و اگر آن هافبک ها نبودند طارمی خوب برای گلزنی تغذیه نمی شد و اگر دفاع ها نبودند هافبک ها نمی توانستند کار خود را به خوبی انجام بدهند و اگر دروازه بان نبود دفاع نمی توانست مطمئن کار کند. همه زنجیروار دست به دست هم دادند و توانستند بعد از چندین سال یک پرسپولیس بسیار هجومی، روان و بسیار به روز داشته باشند. امسال هم برانکو نقاط ضعف و قوتش را آنالیز کرده چون الان بیش از دو سال است که در پرسپولیس است و تمام بازیکنان این تیم و ایران را می شناسد. الان چند بازیکن جدید گرفته. شجاع خلیل زاده را به قلب دفاع اضافه کرده، سیامک نعمتی را از پیکان و برای خط دفاع آورده. منشا هم که بازیکن خارجی بسیار خوب و تاثیرگذاری است را خریده و آمدن این بازیکن کار طارمی را هم راحت می کند. طارمی می تواند در پست های مختلف بازی کند همچنان که در تیم ملی هم می بینیم نوک بازی نمی کند، مهاجم کاذب بازی می کند و می بینیم که تاثیرگذار هم هست. وجود منشا هم برای خود طارمی خوب است که یک بازیکن دیگر را کنارش دارد. در نبود اینها هم از نقش علیپور نباید چشم بپوشیم که در نیم فصل دوم خیلی تاثیرگذار بود. اینها همه نشان می دهد که آقای برانکو و تیمش امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستند و امیدواریم که این اتفاق بیفتد و پرسپولیس را دوباره قهرمان ببینیم و از این بابت همه پیشکسوتان، بازیکنان، هواداران چه در داخل و چه خارج از ایران خوشحال خواهند بود. 

*در این فصل هم طارمی تمرینات بدنسازی را از دست داده. یک نکته دیگر که وجود دارد این است که اتفاقی که برای رامین رضاییان افتاد و برانکو دیگر دلش با او صاف نشد در این فصل برای طارمی هم بیفتد. 

طارمی خودش بازیکن حرفه ای است. بازیکن تیم ملی و آقای گل است اگر بخواهد در این مدت تمرین انجام ندهد و خودش را نرساند قطعا ضرر می کند. سال بعد جام جهانی هست و بازیکن هایی دعوت می شوند که بتوانند شاخص باشند و بتوانند به تیم ملی در جام جهانی کمک کنند. قطعا طارمی یکی از آنهاست. کی روش به او یک نگاه ویژه دارد. دو سال پیاپی آقای گل بوده و فکر نمی کنم برانکو بخواهد بهترین بازیکنش را بیرون بگذارد. قطعا برایش برنامه دارد و او را آماده می کند. خود طارمی هم در این مدت تمرینات منظمی داشته که بتواند برای پرسپولیس بازی کند. پست بسیار مهمی هم دارد. برانکو بازیکنی می خواهد که بتواند گل بزند و چه کسی بهتر از طارمی و منشا. من فکر می کنم یکی از خط حمله های قدرتمند لیگ را داریم. تیم های دیگر هم همینطور بسیار قوی هستند و تغییر تحولات زیادی در لیگمان اتفاق افتاده و قطعا لیگ پویایی خواهیم داشت و بودن طارمی و منشا دلیل نمی شود که ما حتما قهرمان می شویم، باید زحمت بکشند و تلاش کنند و از این فرصت استفاده کنند و پرسپولیس را هم در باشگاههای آسیا که الان در نیمه نهایی و مرحله حساس آن هستیم و هم در شروع فصل که از ۵مرداد است، با اقتدار پیش ببرند که دل هواداران را شاد کنند. 

*سال گذشته گرچه هواداران طارمی را خیلی دوست داشتند اما به خاطر موقعیت هایی که از دست می داد خیلی حرص می خوردند، اما او در تیم تقریبا جایگزینی نداشت ولی الان یک رقیب دارد که نفر دوم گلزنان لیگ است.

 معلوم نیست که برانکو با دو مهاجم کار کند یا با تک مهاجم کار کند. هر دوی این مهاجم ها هم با توجه به استارت ها و فیزیک بدنی که دارند می توانند از عقب هم به خط حمله اضافه شوند و برانکو می تواند از هر دوی اینها این بهره را ببرد.

رافت

طارمی

منشا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی