رافت: پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است و انتظاری جز فینالیست شدن از این تیم نمی‌رود

رافت: پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است و انتظاری جز فینالیست شدن از این تیم نمی‌رود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: انتظاری جز فینالیست شدن در آسیا از تیم برانکو نمی‌رود.
به گزارش پیروزی دیلی،پایان رافت در رابطه با شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و شرایط ایده‌الی دارد البته در گروهی که قرار دارد دو تیم قوی دیگر هم حضور دارند، اما پرسپولیس ثابت کرده که به خیلی از تیم‌ها باج نمی‌دهد.

 وی افزود: در لیگ امسال الهلال عربستان و العین تیم‌های قوی نیستند و اگر پرسپولیس مانند فصل قبل برابر الهلال با بدشانی مواجه نشود و اتفاقات غیرمنتظره رخ ندهد می‌تواند فینالیست آسیا شود.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد: الوصل درست است که با تیمی نصفه و نیمه به تهران آمد و شکست خورد، اما پرسپولیس هم تیمی نیست که در امارات از الوصل ببازد.

 رافت خاطرنشان کرد: پرسپولیس درست است که مانند نیم فصل اول آن شادابی همیشگی را ندارد که شاید علت آن باخت در مسابقات مهم برابر استقلال و السد بوده است، اما این تیم شرایط خوبی دارد و می‌تواند موفق عمل کند. 

 وی در پایان گفت: برانکو انتظارات را بالا برده و کسی انتظاری جز فینالیست شدن در آسیا را از پرسپولیس ندارد. تیم برانکو هم همانطور که گفتم باتوجه به شرایطی که دارد بهترین تیم غرب آسیا است.

رافت

پرسپولیس-الوصل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی