راموس: ال‎کلاسیکو مهم‎ترین بازی دنیا است/ برای برد می ‏رویم

راموس: ال‎کلاسیکو مهم‎ترین بازی دنیا است/ برای برد می ‏رویم

کاپیتان تیم رئال مادرید گفت: به نظر من ال کلاسیکو مهم‌ترین بازی دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برای رئال مادرید این احساس وجود دارد که بازی پیش‌رو مقابل بارسا آخرین فرصت این تیم برای کم کردن فاصله و قرار گرفتن در کورس قهرمانی است و کاپیتان سرخیو راموس هم این را می‎داند. در صورت شکست در سانتیاگو برنابئو اختلاف امتیاز بارسلونای صدرنشین با رئال‌مادرید به عدد 14 می‏‌رسد و این یعنی زیدان و تیمش کار سختی برای رسیدن به قهرمانی دارند. 


راموس در مراسم اسپانسرینگ روز سه‏‎شنبه در این باره گفت: بازی خوبی خواهد شد. کلمه‎ای برای توصیف ال‎کلاسیکو وجود ندارد. در مجموع این دیدار مهم‏ترین در دنیا است. ما به خاطر وضعیتی که داریم بیشتر از همیشه به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و می‎خواهیم رقابت در لالیگا باقی بماند.


کاپیتان رئال ادامه داد: بعد از قهرمانی در جام باشگاه‎های‌ جهان با انگیزه خوبی آماده این بازی هستیم. همیشه این قهرمانی‌ها سطح انگیزه تیم را بالا می‌‏برد. بی‎صبرانه منتظر این بازی هستیم و تمام هفته را سخت تمرین کردیم. امیدواریم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا نزدیک به تیم‎هایی که در جدول بالاتر از ما هستند، بمانیم.

ال کلاسیکو

بارسلونا

رئال مادرید

راموس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی