رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با سابقه 7 قهرمانی در لیگ آرژانتین مقابل پرسپولیس

رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با سابقه 7 قهرمانی در لیگ آرژانتین مقابل پرسپولیس

رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با سابقه 7 قهرمانی در لیگ آرژانتین مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.
پیروزی دیلی: 

الهلال، پرافتخارترین رقیب پرسپولیس 

 الهلال اولین رقیب آسیایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان، در سال 1957 تاسیس شده است. این باشگاه عربستانی متعلق به ریاض پایتخت عربستان سعودی است و بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه ملک فهد این شهر برگزار می‌کند. 

 "موج‌های آبی" یکی از القاب این تیم عربستانی است و چهره‌های معروفی چون محمد الدعایه و سامی الجابر در ترکیب این تیم به میدان رفته‌اند. 

 رامون دیاز آرژانتینی سرمربی کنونی الهلال است. وی که سال‌ها سابقه بازی در سری A ایتالیا را داشته، به عنوان مربی سابقه 7 قهرمانی در لیگ آرژانتین را داشته و یک قهرمانی در کوپا لیبرتادورس نیز در کارنامه وی دیده می‌شود. در کادر مربیگری الهلال تمام اعضا خارجی هستند و تنها مدیر/سرپرست این تیم عرستانی است 

 این تیم عربستانی، 13 بار در لیگ عربستان قهرمان شده و پرافتخارترین تیم لیگ عربستان است. همچنین 7 بار جام حذفی عربستان، 13 بار در جام ولی عهد، یک بار در سوپرکاپ، دو بار در جام باشگاه های آسیا، دو بار در جام برندگان و 2 بار در سوپرکاپ آسیا قهرمان شده است. 

الهلال همچنین دو بار در جام باشگاه های عرب، و دو بار در جام خلیج فارس قهرمان شده است.

پدرام محمدزاده

رامون دیاز

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی