رامین رضائیان: از ناحیه پشت پا دچار التهاب شدم/ تا 2 روز نمی‌توانم استوک بپوشم

رامین رضائیان: از ناحیه پشت پا دچار التهاب شدم/ تا 2 روز نمی‌توانم استوک بپوشم

مدافع ملی پوش تیم اوستنده گفت: از ناحیه پشت پا دچار التهاب شدم و مصدومیتم جدی نیست.

به گزارش پیروزی دیلی، درحالی که اخباری مبنی بر مصدومیت رامین رضائیان، مدافع ملی پوش تیم اوستنده، از ناحیه مچ پا منتشر شد وی به این خبر واکنش نشان داد.

رضاییان در این‌باره گفت:  من از ناحیه پشت پا دچار التهاب شدم و تا 2 روز نمی‌توانم استوک بپوشم اما با کتانی می‌توانم تحت نظر پزشک تیم تمرین سبک انجام دهم و مصدومیتم مسئله جدی نیست.

اوستنده بلژیک

رضاییان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی