راه را برای جدایی بازیکنان قبل از کاهش محرومیت باز نکنید؛وقتی روی تکرار یک اشتباه اصرار داشتیم

راه را برای جدایی بازیکنان قبل از کاهش محرومیت باز نکنید؛وقتی روی تکرار یک اشتباه اصرار داشتیم

وقتی محرومیت پرسپولیس هنوز لغو نشده چرا بر مبنای وعده ها و احتمالات باید برخی مربیان و مسوولان حرفی بزنند که می تواند اتوماتیک وار بازیکنی که آزاد می شود را وسوسه کند به اینکه فکر لژیونر شدن باشد چون باشگاه می تواند بازیکن بگیرد.

یادداشت سردبیر-حسین قدوسی

احتمال کاهش محرومیت پرسپولیس وجود دارد اما آیا در مقطعی که فعلا این کاهش محرومیت قطعی نشده و در تابستان قرارداد یازده بازیکن به اتمام می رسد به مصلحت است که بگوییم محرومیت از  جذب بازیکن لغو می شود؟آیا چنین حرف و وعده ای این توجیه را ایجاد نمی کند که احیانا برخی بدنبال مذاکره با تیمی یا لژیونر شدن باشد.بنابراین باید آفرینی گفت به آقای حاجی بیگی که این وعده ها و احتمالات را جدی نمی گیرد.

درباره اینکه راهکار کاهش محرومیت پرسپولیس چیست هم باید بگوییم فیفا طبق بند چهار ماده هفده آیین نامه انضباطی اش پرسپولیس را بدلیل تحریک طارمی به عدم پاییندی قراردادش با ریزه از دو پنجره محروم کرده.پدرام محمدزاده خبرنگار پیروزی  وقتی حکم فیفا اعلام شد تا پنج بامداد در احکام صادره از سوی casمطالعه و تحقیق کرد و اطلاعاتی را به بنده منتقل می کرد. ما هم بر مبنای تحقیقاتی که داشتیم روی جلد تیتر زدیم که تیم ا.اس رم ایتالیا در موردی کاملا مشابه با جذب مجدد فلیپ مکسس که با تیم دیگری قرارداد داشته از دو پنجره محروم شد اما در cas با اثبات اینکه مکسس را تحریک به عدم پایبندی به قرارداد با تیم دیگر نکرده توانست حکم کاهش محرومیت نقل و انتقالاتی از دو به یک پنجره را دریافت کند.

در مورد مشابه ای دیگر تیم پارس جم که با محمد طیبی قراردادی 1/4میلیاردی بسته بود از تیم قطری به فیفا شکایت کرده و مدیران آن باشگاه قطری با استفاده از وکلای مجرب حقوقی به فیفا اعلام داشته اند ما اصلا این بازیکن را تحریک نکردیم و ایجنت بازیکن به ما اطلاعات غلط داده و بازیکن هم چیزی درباره قراردادش با تیم ایرانی نگفته.

ما بارها و بارها در روزنامه پیروزی و کانال به ماجرای مکسس اشاره کردیم و باورمان این بود باشگاه باید تلاش کند اثبات نماید که نقشی در تحریک طارمی نداشته اما متاسفانه باشگاه در فیفا مدعی شد طارمی سی خرداد با ما قرارداد بسته و هشت تیر به ریزه رفته.فیفا هم این ادعا را نپذیرفت چرا که پرسپولیس پس از پیوستن طارمی به ریزه نه شکایتی کرده بود نه اعتراضی و نه حتی مصاحبه ای.حتی فیفا این ادعای  پرسپولیس را نشانه عدم صداقت و حسن نیت در دفاعیاتش دانست.

باشگاه درcas هم این ادعا را طرح کرده که طارمی 24فروردین ( سه روز قبل از دربی 82 )با پرسپولیس توافق نامه و قرارداد دو ساله بسته و سی خرداد بر سر جزییات و بندهای قرارداد توافق کرده و بعد به ریزه رفته.در واقع با این ادعا عملا مدعی شده ایم ریزه اسپور تخلف کرده نه پرسپولیس و در چنین حالتی اگر casادعای پرسپولیس را قبول کند آنوقت این ریزه است که باید محکوم می شود!!


 این وسط فقط طارمی در دفاعیه ارسالی به cas ادعا کرده باشگاه پرسپولیس نقشی در تحریک بنده نداشته.حالا همین ادعای طارمی از یک سو و همکاری ریزه اسپور و دفاعیه مصلحتی آنها  در قبال ادعای پرسپولیس است که می تواند کمک کند به اینکه casحکم کاهش محرومیت از دو به یک پنجره را صادر کند وگرنه راهی که باشگاه رفته بوده را می توانیم به جرات یک اصرار بیهوده و تکرار یک اشتباه استراتژیک بدانیم.

 در هر صورت وقتی این محرومیت هنوز لغو نشده چرا بر مبنای وعده ها و احتمالات باید برخی مربیان و مسوولان حرفی بزنند که می تواند اتوماتیک وار بازیکنی که آزاد می شود را وسوسه کند به اینکه فکر لژیونر شدن باشد چون باشگاه می تواند بازیکن بگیرد.

دکتر نصیر :
۲۶ دی ۹۶
پرسپولیس همین الان در 4 پست دفاع راست بعد رفتن رامین هافبک دفاعی فیزیکی قد بلند که ضعف ربیع خواه و کمال رو پوشش بدن  و خط حمله با از دست دادن طارمی و حتی یه هافبک فانتزی و تکنیکی توپ قطع کن مثل سروش  به شدت برای آسیا و سالهای بعدی ضعف داره چه رصد تضعیف بیشتر بازیکنان اگر دقت کنید در دربی هم دقیقا برنامه استقلال استفاده از ضعف پرسپولیس در همین نقطه ها بود و کلآ دفاع از راست خودشون رو بی خیال شده بودن چون می دونستن ماهینی توانایی فرار و سانتر مثل رامین رو نداره و مدام خسرو از راست سانتر می کرد.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی