رأی هیئت مدیره آبی در تعارض با هواداران / ابقای سرمربی رکوردشکن تا ۱۴۰۲ یا ۲ روز دیگر؟

رأی هیئت مدیره آبی در تعارض با هواداران / ابقای سرمربی رکوردشکن تا ۱۴۰۲ یا ۲ روز دیگر؟


خروجی جلسه هیئت مدیره استقلال حکم به ابقای منصوریان در جهت مخالف با خواسته هواداران و بدون اشاره به طول زمان فرصت داده شده به وی بود. هرچند سخنان و تفسیر این سرمربی بعد ابقاء نشانگر آن بود که این جلسه در غیاب قریب ، بار ادبیاتی و فنی خاصی برای این سرمربی نداشته است.

اولین نکته ای که در سخنان منصوریان بعد از جلسه هیئت مدیره مشخص است آنستکه به غیر از آن قسمت که جای استفاده از عبارت نامفهوم فضای بازیکن از عبارت نامفهوم تر حوزه بازیکن استفاده کرده است ، تغییری در ادبیات ضعیف آمیخته با شاخ و شانه کشی و پوپولیستی وی ایجاد نشده است. نکته دوم برمی گردد به این موضوع که وی از مشکل منابع مالی بازیکنان! که نمی دانیم تا چه حد با مشکل منابع مالی باشگاه هم معناست ، بعنوان علت مهم نتیجه نگرفتن استقلال نام برده است در حالی که به زعم کارشناسان ، استقلال در کنار ضعف فنی و بی دانشی سرمربی خود در چینش نفرات و انتخاب ترکیب ثابت و تاکتیک لازم در هر بازی و عدم درک معنایی از بازی مالکانه توسط این مربی ، با بحران کهولت سن برخی بازیکنان و زیر سن بودن برخی دیگر و مصدومبتهای مزمن و کهنه عده ای از آنان نیز دست به گریبان است تا آنجا که مشکل تأمین مالی در مقابل آنها در جایگاه چندم قرار دارد. اما منصوریان همچنان این شیوه عملکرد و بازیکن گیری را نقطه قوت برنامه خود تا ۱۴۰۲ می داند. هرچند شنیده ها از فرصت کوتاه ۲ روزه این سرمربی تا بعد بازی با پدیده حکایت دارد که با باخت مفتضحانه مقابل العین ، دو فصل پیاپی قعرنشینی در ابتدای لیگ و کسب ۴ امتیاز از ۴ بازی فقط با یک گل زده و تفاضل گل منفی و غیره ، رکوردهای منفی زیادی را در جهت عکس و وارونه با تاریخ استقلال شکسته است. نکته دیگر در سخنان او جبهه گیری تکراری با رنگ و بوی جدید و چاشنی تحقیر یا تهدید از سوی این سرمربی مقابل پیشکسوتهای مخالف و منتقدان فضای مجازی خود است. او عنوان کرده امروز افرادی از من انتقاد می کنند که ۳۵ سال است دیده نشده اند و پیشکسوتهایی را پیدا کرده اند و برای انتقاد از من آورده اند که آخرین بار در کنار زمین حیدریان آنان را دیدم که برای سلامتشان می دوند ... این سخنان وی معنا و تفسیر نامناسبی دارد که به احترام پیشکسوتهای فوتبال ایران از بیان آن پوزش می طلبم. ایشان پا را فراتر از این نیز گذاشته است و به دوستانش گفته اسم خوب ها و بدها را به یاد دوران ابتدائی در فضای مجازی یادداشت کنند! شک نداریم که این دوستان و مبصرهای فعال ایشان در فضای مجازی نمی توانند کسانی بجز همان بوقچی ها و ادمین های کم سن و سال برخی پیج های مجازی مورد وثوق و حامی وی باشند که در پی طنین انداز شدن شعار حیا کن رها کن علیه منصوریان در تختی حین و بعد بازی سایپا ، برخی هواداران معترض را مورد نوازش قرار دادند و بارها در تمرینات استقلال با پنجه بوکس و زنجیر هواداران را مجبور به تمکین و سردادن شعارهای موافق کرده اند. وی همچنین علاوه بر آنکه خود را با چهل و شش سال سن مربی جوانی می داند! عنوان کرده اگر وی بسوزد بیست سال بعد از وی نیز خواهد سوخت. این سخن در شرایطی بر زبان علیرضا منصوریان جاری شده است که پیش از وی مربیان کارآمدتر زیادی بلحاظ قرار گرفتن زود هنگام در رأس تیم های بزرگ بالاخص سرخآبی های پایتخت و بدلیل حضور در مکان غلط در زمان غلط ، سوخته اند و آب از آب هم تکان نخورده است. 
به هرحال برعکس این سرمربی تیم بحران زده پایتخت که آرزوی امتیاز از دست دادن رقبا را دارد ، امیدواریم عاقبت استقلال با این مربی در پایان مهلت دو روزه ختم به خیر شود. 

منصوریان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی