ربیعی: گل اول پرسپولیس حاصل اشتباه داوری بود

ربیعی: گل اول پرسپولیس حاصل اشتباه داوری بود

سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: داور به اشتباه به زیان ما پنالتی گرفت و ما گل اول را دریافت کردیم.
به گزارش پیروزی دیلی، محمد ربیعی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم حق ما بود که بازی را به ۱۲۰ دقیقه برسانیم. ما دو گل خوردیم. پلان هم موقعیت هم زیادی داشتیم. پرسپولیس در نیمه دوم جلو آمد و در نیمه دوم هم ما جلو آمدیم و یک موقعیت خیلی خوب را هم رضایی از دست دادیم. مقابل پرسپولیس دفاع مطلق نکردیم . 

 *کم‌ترین از حریفان استراحت کرده‌ایم وی افزود: ما در نیم‌فصل لیگ یک 20 بازی انجام داده‌ایم و استراحت آن در نیم‌فصل کمتر از دیگر لیگ‌های یک بوده چند روز استراحت می‌کنیم و سپس تمریناتمان را آغاز می‌کنیم. 

 * می توانستیم بازی با پرسپولیس را به وقت‌های اضافه بکشانیم 

 سرمربی تیم فوتبال بادران گفت: به کادر فنی و بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم اما احساس می‌کنم می توانستیم کاری کنیم که بازی در 90 دقیقه تمام نشود. امروز دو گل خوردیم که روز دو ضربه ایستگاهی بود البته روی گل اول بحث داریم و به نظرم پنالتی نبود.

 * گل اول را روی اشتباه داور خوردیم 

 وی ادامه داد: پیش از اینکه گل اول را دریافت کنیم بازی کاملا در دست ‌مان بود و شرایط را اداره می‌کردیم. پس از اینکه روی اشتباه داوری گل خوردیم باز هم توانستیم به بازی برگردیم اما یک بار دیگر اسیر ضربات ایستگاهی شدیم. پس از آن کمی باز بازی کردیم و همین موضوع موجب شد پرسپولیس چند حمله دیگر داشته باشد. 

 * برای لحظاتی توپ و میدان در اختیار بادران بود 

 ربیعی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم امروز همه دیدند که ما اصلا بسته بازی نمی‌کنیم و در لحظاتی از بازی هم مالک توپ و میدان بودیم، کسانی که نگاه فنی به مسابقات دارند به خوبی متوجه این موضوع می‌شوند که ما شرایط بدی نداشتیم و می‌توانستیم کار را به وقت‌های ا ضافه بکشانیم؛ البته کمی هم بدشانس بودیم و 2 بر یک فرصت خیلی خوب را هم از دست دادیم. 

 *لیگ دسته اول را باید با کیفیت بهتری دید

 سرمربی تیم فوتبال بادران درمورد سطح فنی تیم‌های لیگ دسته اول عنوان کرد: می‌توان با دقت بیشتری لیگ یک را دید، برای مثال بازیکن جوان و خوب این روزهای استقلال یعنی مهدی قائدی سال گذشته در دسته یک حضور داشت. بازیکنان و تیم‌هایی در لیگ دسته اول داریم که فوتبال باکیفیت انجام می‌دهند و باید نگرش بهتری نسبت به آنها داشت. 

 * مقابل پرسپولیس در خط حمله دستم خالی بود 

 ربیعی در مورد اینکه یک بازیکن بادران به تیم تراکتورسازی پیوسته و موافق لغو سربازی برای بازیکنان فوتبال هست یا نه گفت: ابتدا باید از بازیکنانم تشکر ویژه ای کنم. در بازی با پرسپولیس درخط جلو دستم خالی بود. قائد اسلامی به تراکتورسازی رفته و واسعی هم مصدوم بود اگر آنها بودند ما بهتر بازی می کردی.م بهتر است به این سوال پاسخ ندهم زیرا یک نمونه آشکار آن در بازی امروز شاهد بودید. 

 *فهمیدم داور پنالتی اشتباه گرفته اما بازهم اعتراض نکردم 

 سرمربی بادران در مورد اعتراض به داور گفت: در نیمه اول به داور معترض نبودم اما بین نیمه دیدم که پنالتی اشتباه بوده با این حال بازهم اعتراض نکردم. داور در برخی مواقع خطاهایی را می‌توانست بگیرد که نگرفت من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد داور صحبت کنم اما از قضاوت او متضرر شدیم. 

 *هواداران بادران از نقاط مختلف به آزادی آمدند 

وی با اشاره به حضور هواداران بادران در ورزشگاه آزادی گفت: امروز تماشاگران یک چیز جدید در فوتبال تهران دیدند و من دست تک تک هواداران بادران را می‌بوسم که از نقاظ مختلف کشور به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

بادران

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی