ربیع‌خواه: کادرفنی باید از من راضی باشد نه من از خودم/ در تمام بازی‌ها برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم

ربیع‌خواه: کادرفنی باید از من راضی باشد نه من از خودم/ در تمام بازی‌ها برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم

محسن ربیع‌خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نباید از بازی‌ام راضی باشم و باید کادرفنی از بازی من رضایت داشته باشد. 

به گزارش پیروزی دیلی ، محسن ربیع‌خواه پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما هم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم. البته در همه بازی‌ها هم برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

وی درباره رضایت کادرفنی از بازی‌اش گفت: من نباید از بازی‌ام راضی باشم و باید کادرفنی از بازی من راضی باشد. تلاش می‌کنم تا به امید خدا ببینیم چه می‌شود

حبیب :
۴ آذر ۹۷
چرا باید به جای اینکه یه بازیکن جوون بازی کنه و تجربه کسب کنه جنابعالی باید بیای تو زمین و رو اعصاب هوادارا بدوی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی