ربیع‌خواه: با این پرسپولیس و این مهره‌ها هم سوپرجام را می‌خواهیم هم سه جام دیگر را

ربیع‌خواه: با این پرسپولیس و این مهره‌ها هم سوپرجام را می‌خواهیم هم سه جام دیگر را

مدافع پرسپولیس به دنبال تکرار روند خوب فصل گذشته است.

به گزارش پیروزی دیلی، مدافع پرسپولیس به دنبال تکرار روند خوب فصل گذشته است و با اینکه ترافیک خط دفاعی سرخپوشان کار را به زعم او سخت‌تر از قبل کرده اما حرف از تلاشی می‌زند که بتواند نظر کادرفنی و به خصوص برانکو را جلب کند‌. محسن ربیع خواه از اردوی خوب اوکراین و شرایط آمادگی بالای شاگردان برانکو در این کشور می‌گوید که با چند بازی دوستانه آماده حضوری خوب در لیگ برتر می‌شوند‌. این مدافع که بازهم پرسپولیس را مدعی سرسخت قهرمانی می‌داند معتقد است هنوز در مورد اینکه چه تیم‌هایی رقیب پرسپولیس خواهند بود زود است صحبت کرد و باید منتظر شروع بازی‌ها باشند.


از اردوی اوکراین شروع کنیم، ارزیابی تو از این اردو که سال گذشته هم در این کشور  برگزار کردید، چطور است؟
در این چند روز که در اردوی اوکراین هستیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مثل سال گذشته امسال هم فشار بالایی را کادرفنی روی بدن‌های بازیکنان وارد می‌کند‌. امیدوارم با این بازی‌های دوستانه‌ای که اینجا برگزار می‌کنیم بتوانیم به بهترین شکل وارد مسابقات لیگ شویم و به خواست‌های خودمان که تکرار قهرمانی است دست پیدا کنیم‌.  


در اوکراین دو بازی دوستانه داشتید‌. این دو بازی چطور بود و به نظرت پرسپولیس به هماهنگی لازم با توجه به حفظ شاکله اصلی تیم دست پیدا کرده و کادرفنی راضی بود؟
با توجه به اینکه در دوران بدنسازی هستیم و بدن‌ها هنوز آماده نیست و نمی‌‌شد فشار صددرصدی بیاوریم اما بازی‌های خوبی را برگزار کردیم‌. ما همه تلاش مان این است که نظر کادرفنی را پیاده کنیم اما اینکه به خواست‌های خودشان رسیده اند یا نه مساله‌ای است که آقای برانکو و همکارانش باید پاسخگو باشند‌. با این همه به نظرم برای شروع بد کار نکردیم و شروع خوبی بود‌.


کار بزرگ پرسپولیس امسال هم حفظ شاکله اصلی تیم بود و با چند بازیکن تقویت شد‌. با توجه به بستن پرونده نقل و انتقالاتی که برانکو آن را اعلام کرد به نظرت نقاط ضعف و قوت تیم کاملا برطرف شد؟
خدا را شکر امسال هم تیم خوبی بسته شد و همان طور که اشاره کردید با حفظ شاکله اصلی تیم و جذب چند بازیکن که همه آنها جزو ستاره‌ها و خوب‌های تیم‌های شان بودند تیم قدرتمندی هستیم تا به امید خدا برای یک قهرمانی دیگر وارد مسابقات لیگ شویم‌.


امسال هم همه به خصوص هواداران این تیم را مدعی قهرمانی می‌دانند‌. با توجه به رقبا و یارگیری آنها این مسیر را چطور می‌بینی؟
پرسپولیس برای سه جام امسال خواهد جنگید یعنی هم آسیا هم لیگ و هم جام حذفی و البته یک سوپرجام هم پیش روی ماست که امیدوارم ببریم‌. تیم خوب است چون همانطور که گفتم شاکله را حفظ کرده و نسبت به سال قبل مهره‌هایی داریم که در هر سه جام می‌توانیم مدعی باشیم و آن را ببریم که به امید خدا به آن دست پیدا می‌کنیم و دل هواداران که همراه همیشگی ما هستند شاد شود‌.


قرعه کشی لیگ انجام شد، بازی‌های پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟
راستش را بخواهید با توجه به تمریناتی که داریم وقت نشد قرعه کشی را نگاه و بررسی کنم‌. سال گذشته هم وقتی از من این سوال را پرسیدند گفتم که این مساله اصلا برای ما مهم نیست که هفته اول و آخر با کدام تیم بازی کنیم‌. تیمی که هدفش قهرمانی است برنامه‌اش را پیش می‌برد و کاری به دیگر مسایل ندارد‌.


خیلی‌ها برای قهرمانی امسال از یک چند ضلعی صحبت می‌کنند و در کنار استقلال و پرسپولیس حرف از مدعی بودن ذوب آهن، سپاهان و حتی فولاد است‌. خودت کدام تیم‌ها را مدعی و رقیب پرسپولیس در این مسیر می‌بینی؟
هنوز شناخت کافی روی تیم‌ها پیدا نکردیم و نمی‌‌شود نسبت به نقل و انتقالات و بازیکنانی که جذب کرده اند در این خصوص صحبت کرد‌. باید لیگ شروع شود و بعد در این مورد صحبت کرد‌. با این همه پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی، خودش از مدعیان سرسخت است و به نظر ما که کار سختی در پیش داریم. همه تیم‌ها مدعی هستند و قابل احترام و باید با تمام قدرت به میدان برویم تا نتیجه لازم را کسب کنیم‌.


داربی اروپا هم که یک داربی پرماجرا شد و هر روز حرف از انجام شدن یا نشدنش در میان است‌. جدا از این مسایل گفته می‌شود که کادرفنی دو تیم و بازیکنان زیاد موافق برگزاری این مسابقه نبودند‌. نظر تو چیست و آیا اصلا برگزار خواهد شد؟  
در این مورد واقعا نمی‌‌دانم که برگزار می‌شود یا نه اما اینکه کادرفنی دو تیم از این مساله راضی هستند یا ناراضی را من در جریان نیستم اما به نظر من این طور بازی‌ها خوب است اما اگر در زمان مناسب برگزار شود‌. به نظرم اگر این بازی کمی زودتر انجام می‌شد و نزدیک شروع مسابقات لیگ نبود، خیلی بهتر می‌شد‌. اگر هماهنگی ویژه‌ای می‌شد و یک برنامه ریزی بهتر انجام می‌گرفت به نظرم کیفیت کار بالاتر می‌رفت‌. این بازی‌ها زیاد انجام می‌شود و می‌بینید که منچستری‌ها و میلانی‌ها هم چنین داربی‌ها را برگزار می‌کنند و بازهم می‌گویم با یک برنامه‌ریزی خوب جذابیت این مسابقه دو چندان می‌شد‌.


با آمدن منشا همه نگاه‌ها امسال به او و عملکردش در کنار طارمی  است. این مهاجم را آن چیزی که از او تعریف شد، دیدی؟  
به هرحال منشا یک فوتبالیست قوی و خوب است اما تازه به پرسپولیس آمده و باید به او فرصت داد‌. ما سال گذشته هم خط حمله خوبی با وجود طارمی، علیپور و امیری داشتیم و امیدوارم با آمدن منشا حضورش جواب بدهد و  یک خط حمله خوب و قوی‌تری داشته باشیم‌. همه ما در رقم خوردن این اتفاق کنار او و دیگر مهاجمان تیم هستیم و کمک می‌کنیم این اتفاق بیفتد‌.


خط دفاعی پرسپولیس فصل قبل خوب بود و امسال بازهم تقویت شد‌. این ترافیک حرف از بودن یا نبودن فلان بازیکن در تیم را حسابی داغ کرده است‌. خودت با توجه به درخشش خوبی که در لیگ و آسیا داشتی این شرایط را چطور می‌بینی و نگران نیستی که به تو کمتر یا اصلا بازی نرسد؟
قطعا هرچه پیش می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود‌. پرسپولیس دو خرید خوب در خط دفاع داشت واین مساله و ترافیک به وجود آمده رقابت برای رسیدن به جایگاه در ترکیب اصلی را سخت و سخت‌تر می‌کند و تنها باید تلاش کرد‌. تلاش من امسال هم مثل فصل قبل این است که نظر کادرفنی را جلب کنم اگر بازی به من کم یا اصلا نرسید مثل همیشه که ثابت کرده ام برای موفقیت تیم تلاش و دعا می‌کنم و اگر هم قرار شد بازی کنم با حداکثر توانم کار خواهم کرد تا مثمرثمر واقع شوم.

ربیع خواه

سه گانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی