ربیع‌خواه: در هر پستی که برانکو بگوید بازی می‌کنم/ به دنبال تکرار قهرمانی برتر در لیگ هستیم

ربیع‌خواه: در هر پستی که برانکو بگوید بازی می‌کنم/ به دنبال تکرار قهرمانی برتر در لیگ هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرقی ندارد که در چه پستی بازی کنم و مهم موفقیت تیم است.
به گزارش پیروزی دیلی، محسن ربیع‌خواه پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام گفت: توقعات از تیم ما بالاست و همه دوست دارند که پرسپولیس باز هم به قهرمانی برسد. امیدوارم در لیگ امسال باز هم عملکرد خوبی داشته باشیم و دوباره به مقام قهرمانی برسیم. 

 وی در خصوص بازی‌اش در پست هافبک تدافعی و اینکه در این پست بازیکنان دیگر از جمله کمال کامیابی‌نیا نیز حضور دارند، اظهار داشت: فرقی ندارد که در چه پستی بازی کنم و هر جا برانکو بگوید بازی می‌کنم. مهم این است که پرسپولیس به موفقیت برسد.

ربیع خواه

سوپرجام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی