ربیع‌خواه: هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما صددرصد قهرمان نیستیم

ربیع‌خواه: هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما صددرصد قهرمان نیستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست ما صدردصد قهرمان نشدیم باید تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی امتیازهای لازم را کسب کنیم.


به گزارش پیروزی دیلی، محسن ربیع‌خواه بعد از بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی بود خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، توانستیم بازی را اداره کنیم،‌واقعا در این بازی با تمام تلاش و با انگیزه و بدون اشتباه بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنم که  توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. 

وی در ادامه گفت: هیچ چیز هنوز تمام نشده و ما صدردصد قهرمان نشدیم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی‌های بعدی امتیازها را به راحتی بدست بیاوریم تا قهرمانی پرسپولیس در لیگ مسجل شود. 

ربیع‌خواه در پایان درخصوص اینکه نفتی‌ها معتقد بودند که خسته بودند و نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند گفت: شاید از نظر بازیکنان نفت خستگی عامل باخت نفت آبادان مقابل پرسپولیس شد اما باید بگویم که ما واقعا خوب بازی کردیم، با تمام وجود کار کردیم و توانستیم تیم نفت آبادان را با اختلاف سه گل شکست دهیم

ربیع خواه

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی