رسن: امسال استقلال را دبل می‌کنیم!

رسن: امسال استقلال را دبل می‌کنیم!

بشار رسن عراقی علاوه بر تسلط به زبان عربی به زبان انگلیسی هم نسبتاً مسلط است.
به گزارش پیروزی دیلی، بازیکنی که به اعتقاد خیلی‌ها ستاره شهرآورد ۸۵ بود. حرف‌های جالب رسن که دیروز یک ساعت در خبرورزشی بود را بخوانید.

 وحید خیلی دوید، گادوین و علیپور و سید هم عالی بودند

 واقعاً نمی‌دانم چه کسی را باید بهترین بازیکن شهرآورد معرفی کنم. وحید امیری خیلی دوید و به لحاظ تکنیکی نظم تیم استقلال را به‌هم ریخت. گادوین در خط حمله توان فیزیکی و قدرتش را به رخ تیم رقیب کشید. علیپور زهردار بود و در خط حمله مهارنشدنی نشان داد. سیدجلال هم در خط دفاعی تیم‌مان یک لیدر به تمام معنی بود. 

فقط برای برد رفته بودیم

 بازی با استقلال به جهت شرایطمان در جدول برای ما حکم ۶ امتیاز را داشت. اولویت اول ما قهرمانی لیگ است بنابراین فقط برای پیروزی به مصاف استقلال رفتیم همان‌طور که در بقیه بازی‌هایمان هم هدفی جز این نداریم. سعی کردیم بدون حساسیت‌های کاذب بازی کنیم و خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم.

 یونس محمود برای ما حکم علی دایی شما را دارد 

در کشور ما «یونس محمود» کاپیتان سابق تیم ملی عراق حکم علی دایی را دارد. بازیکن بزرگی که چندی قبل از تیم ملی عراق جدا شد. بازی‌های علی دایی را در پرسپولیس و تیم ملی ایران می‌دیدم. «کاپیتان» برای ما هم مانند ایرانی‌ها قابل‌احترام است. 

دو ماه دیگر بگذرد، شرایطم خیلی بهتر می‌شود

 بعد از اینکه دو بازی در لیگ ایران انجام دادم، وارد شهرآورد بزرگ شدم. مارکو مربی بدنساز پرسپولیس برایم برنامه‌های ویژه‌ای دارد به همین دلیل اگر یکی، دو ماه دیگر با مارکو و تیم پرسپولیس کار کنم، شرایطم خیلی بهتر از این که بودم، خواهد بود.

 به دلم افتاده بود می‌بریم

 باور کنید قبل از شهرآورد خیلی فکر کرده بودم و برای خودم شبیه‌سازی داشتم. در فکرم هم تصور پیروزی داشتم چون پرسپولیس را تیم باکیفیت‌تری می‌دانستم، به توانایی‌هایمان اعتقاد داشتم و یک‌جورهایی به دلم افتاده بود که استقلال را در شهرآورد شکست می‌دهیم. 

چشمی می‌توانست اخراج شود

 در صحنه‌ای که علی علیپور توسط روزبه چشمی در حالت تک‌به‌تک متوقف شد، به نظرم مدافع استقلال باید اخراج می‌شد، هرچند حرف‌های زیادی در مورد کارشناسی‌های داوری شنیدم. 

کاپیتان تیم ملی امید عراق هستم و مشکلی نداشتم 

کاپیتان تیم ملی امید عراق هستم. از ۱۶ سالگی در تیم ملی بزرگسالان عراق هم بودم. تجربه خوبی دارم، به همین دلیل اگر برانکو می‌خواست، قادر بودم پنالتی را هم بزنم هرچند علی علیپور پنالتی‌اش را عالی زد. علی پنالتی‌زن اول پرسپولیس است و در شهرآورد هم نشان داد که در پنالتی مهارت خوبی دارد. 

تاکتیک تیم بالای جدولی با تیم پایین جدولی متفاوت است

 من هم شنیدم که سرمربی استقلال گفته تاکتیک ما بزن زیر توپ و بازی مستقیم بوده، حرفی که برایم عجیب بود. مسلماً شرایط بازی پرسپولیس با استقلال ته جدولی خیلی متفاوت است. ما در خطوط مختلف برنامه‌ها و تاکتیک‌های خاصی داشتیم و با پیاده کردن تاکتیک‌های مد نظر برانکو به خواسته‌مان یعنی پیروزی رسیدیم. 

نشات اکرم در مورد شهرآورد با من حرف زد 

نشات اکرم بازیکن تیم ملی عراق یکی از بازیکنانی است که همیشه با او رابطه نزدیکی داشتم به همین دلیل نشات در مورد شهرآورد ایران با من حرف زد و توصیه‌ها و حرف‌های جالبی به من زد. 

بازی طارمی را خیلی دوست دارم 

فردای شهرآورد، مهدی طارمی به من گفت خیلی خوب بودی بشار ماشاءا... و با این حرف‌هایش کلی به من روحیه داد. سبک بازی مهدی طارمی را خیلی دوست دارم و واقعاً من هم مایلم تا مهاجم خوب تیممان محرومیتش را سپری کند و به بازی‌های تیممان بازگردد. 

امکان هر نتیجه‌ای در فوتبال وجود دارد اما...

 خیلی خوب درک می‌کنم که باخت در شهرآورد خیلی سخت و هضم آن برای تیم رقیب واقعاً دشوار است. استقلال تیم خوبی است، امکان هر نتیجه‌ای در شهرآورد برگشت وجود دارد اما ما در بازی برگشت هم می‌رویم که در شهرآورد دبل کنیم. 

هواداران پرسپولیس خیلی به من لطف داشتند

 بعد از شهرآورد خیلی هواداران پرسپولیس را ندیدم چون فقط سر تمرین هستم و بعدش هم در منزلم استراحت می‌کنم اما در اینستاگرامم هواداران پرسپولیس خیلی به من لطف داشتند و برایم نوشته‌اند خیلی دوست داریم که تو بیشتر در تیممان بمانی و حتی قراردادت را تمدید کنی و... این حرف‌ها خوشحالم کرده و روحیه‌ام را برای درخشش و انجام بازی‌های بهتر در پرسپولیس مضاعف کرده است. 

اتفاقات حاشیه‌ای شهرآورد برایم عادی بود 

من در شهرآوردهای بزرگ عراق بین نیروی هوایی با الزورا بازی کردم و اتفاقات جنجالی بسیاری در آن شهرآورد دیده بودم. در شهرآورد عراق هم تماشاگر خیلی زیادی به ورزشگاه می‌آید و اتفاقات جنجالی زیادی در آن رخ می‌دهد به همین دلیل اتفاقات شهرآورد روی سکوها برای من عادیِ عادی بود! 

برانکو بعد از شهرآورد حالم را پرسید

 بعد از شهرآورد، سرمربی‌مان از من در مورد کتفم پرسید و شرایطم را جویا شد. به ایشان توضیح دادم که شرایط کتفم خوب است و اگر ایشان بخواهند، برای بازی مقابل سایپا هم هیچ مشکلی ندارم. طرفدار رئال هستم و از رونالدو و دی‌ماریا خیلی خوشم می‌آید تیم مورد علاقه‌ام رئال مادرید است. این تیم را خیلی دوست دارم و از بازی کریس رونالدو و دی‌ماریا واقعاً خوشم می‌آید.

 بارسا دیگر آن بارسای قدرتمند نیست

 بارسای امسال به نظرم آن بارسای همیشگی نیست و به اعتقاد من از دو سال پیش روند موفقش متوقف شده است. زمانی که ژاوی، پویول و اینیستا در بارسا بازی می‌کردند، این تیم واقعاً تیم خیلی بهتری بود اما بازیکنان جدید بارسا بزرگی و کارایی بازیکنان چند سال قبل این تیم را ندارند. 

حق کریس بود 

در انتخابات بهترین بازیکن باز هم کریس رونالدو اول شد. به نظرم کریس برای کسب مقام اولی استحقاق بیشتری نسبت به مسی و بقیه رقبایش داشت و در انتخابات اخیر هم به حقش رسید.

 قبلاً اسم دایی، کریمی و باقری را شنیده بودم

 قبلاً از فوتبال ایران نام‌های بزرگی مانند علی دایی، علی کریمی و کریم باقری را شنیده بودم و در سال‌های اخیر هم از سردار آزمون، طارمی، شجاعی، حاج‌صفی و... تعریف و تمجیدهای زیادی شنیده‌ام.

بشار رسن

دربی 85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی