رسن: با پرسپولیس پیش‌قرارداد امضا کردم/ اگر با تیم ترکیه‌ای توافق کنم، قراردادم با تیم ایرانی فسخ می‌شود

رسن: با پرسپولیس پیش‌قرارداد امضا کردم/ اگر با تیم ترکیه‌ای توافق کنم، قراردادم با تیم ایرانی فسخ می‌شود

هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه نیرو هوایی این کشور از امضا پیش قرارداد با باشگاه پرسپولیس خبر داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، یکی از رسانه‌های عراق امروز از توافق اولیه بشار رسن، هافبک ملی‌پوش نیرو هوایی عراق با باشگاه پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد این هافبک تیم ملی عراق در چند روز آینده به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهد شد.


در این راستا بشار رسن در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «الملاعب» عراق درباره انتقالش به پرسپولیس گفت: من با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسیدم و پیش قرارداد را امضا کردم و قرار است در ابتدای ماه آگوست(10 مرداد) به صورت رسمی معرفی شوم.


وی افزود: من با مسئولان باشگاه نیرو هوایی عراق جلسه‌ای را داشتم و آنها رضایتنامه مرا برای رفتن به لیگ ایران در فصل جدید به همراه پرسپولیس را صادر کردند.


هافبک عراقی درباره جزئیات قراردادش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. من پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را به دلایل مختلفی ترجیح دادم که مهم‌ترین دلیل آن این بود که برانکو، سرمربی کروات پرسپولیس اصرار دارد که تیم ایرانی به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا به موفقیت برسد و حضور پرسپولیس در آسیا می‌تواند دلیل خوبی برای من باشد تا با نشان دادن خود در قاره کهن به لیگ اروپایی سطح بالایی منتقل شوم.


رسن در پایان درباره اینکه منتظر پیشنهادی از یک تیم ترکیه‌ای است، این طور گفت: منتظر پیشنهاد رسمی یکی از تیم‌های ترکیه‌ای هستم اگرچه با پرسپولیس به توافق اولیه رسیدم اما اگر این پیشنهاد از ترکیه برسد و با آنها به توافق برسم، توافق اولیه من با پرسپولیس خود به خود لغو می‌شود و باشگاه پرسپولیس هم با این شرایط موافقت کرده است.

بشار رسن

نقل و انتقالات

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۱۲ تیر ۹۶
این ترکیه چی از جون پرسپولیس می خواد!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی