رضاییان: از برانکو عذر خواهی میکنم/می خواهم کنار تیم باشم و با هواداران جشن قهرمانی بگیریم

رضاییان: از برانکو عذر خواهی میکنم/می خواهم کنار تیم باشم و با هواداران جشن قهرمانی بگیریم

هافبک پرسپولیس گفت:من نمی خواهم به گذشته بازگردم. در 8 سالی که در لیگ برتر بودم ازجمله سال گذشته سال قبل، هیچ مشکلی نداشتم.

به گزارش پیروزی دیلی،  رامین رضاییان اظهار داشت: من نمی خواهم به گذشته بازگردم. در 8 سالی که در لیگ برتر بودم ازجمله سال گذشته سال قبل، هیچ مشکلی نداشتم. درباره درگیری در تمرین باید بگویم که علیپور همشهری من است و بعد از آن جریان هم با هم صحبت هم کرده ایم.

وی افزود: طاهری امسال برای بازگشت من به پرسپولیس خیلی تلاش کرد. لازم است از هواداران پرسپولیس، طاهری و کادر فنی و به خصوص برانکو عذرخواهی کنم. شاید انتظاراتش از من بیشتر بود. باید خود را کنترل می کردم. 

هافبک پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته اند. باعث افتخارم است که اگر دوباره به تیم بازگردم و در کنار سایر بازیکنان جشن قهرمانی بگیرم. اگر خدای نکرده در تیم نبودم برای تیم آرزوی موفقیت می کنم. طاهری برای من زحمات زیادی کشید و من باز هم از او تشکر می کنم.

وی افزود: من طی این هشت سال حتی یک بار یک کارت قرمز نگرفته ام. هر چیزی خیر و صلاح پرسپولیس باشد انجام می دهم

جشن قهرمانی

رضاییان

عذرخواهی از برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی