رضاییان: بازیکن در کنار فوتبال باید ادب داشته باشد/یک زمانی هم ما ۴ گل به استقلال زدیم

رضاییان: بازیکن در کنار فوتبال باید ادب داشته باشد/یک زمانی هم ما ۴ گل به استقلال زدیم

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مهدی طارمی هماهنگ بودم و با هم تمرین کرده بودیم.


 به گزارش پیروزی دیلی،‌ رامین رضاییان پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: ابتدا می‌خواهم با هواداران استقلال صحبت کنم، من همیشه برای آنها احترام قائل بوده‌ام. فوتبال بالا و پایین دارد، یک روز ما هم به آنها چهارتا گل زدیمنمی‌خواهم اسمی از کسی بیاورم اما انتظار نداشتم بعد از دربی یک جوان بیاید و آنطور مصاحبه کند. از مربی استقلال ناراحتم که چرا اجازه چنین حرف‌هایی به او داده است. باید در کنار فوتبال به او ادب و فرهنگ هم یاد بدهند.

وی در مورد بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: سپاهان با اینکه تیم بزرگی است اما دفاع می‌کرد و ما هم خوشحالیم از این که این تیم را شکست دادیم.

هافبک پرسپولیس در مورد صحنه پنالتی و پاسش به مهدی طارمی گفت: از قبل با طارمی هماهنگ کرده بودیم و گفته بودم اگر پنالتی شود به او پاس خواهم داد. در زمان‌‌هایی که کسی نبود با او تمرین می‌کردم و خدا را شکر که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

رضاییان

سپاهان

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی