رضائیان با اوستنده مقابل قهرمان بلژیک

رضائیان با اوستنده مقابل قهرمان بلژیک

اولین چالش در اروپا برای فوتبالدوستان سواحل جنوبی بلژیک چندان خوشایند نبود چون با وجود تمام سرمایه گذاری که در راه رسیدن به مرحله نهایی این رقابت ها ناکام ماند.
به گزارش پیروزی دیلی، اوستنده در حضور ستاره ایرانی غروب تلخی را برای طرفدارانش در خانه رقم زد چون نتوانست از پس رقیب سرشناس فرانسوی برآمده و شکست سنگین دور رفت را جبران کند. اوستنده در حالی در ورزشگاه مملو از جمعیت این شهر به مصاف المپیک مارسی رفت که رامین رضائیان با وجود اشتباه مرگبار در هفته اول ژوپیرلیگ بلژیک مقابل موسکرون بار دیگر به عنوان وینگر راست در ترکیب اصلی به میدان رفت. 

 اما وقتی در نیمه اول نتوانست انتظارات را برآورده کند در آغاز نیمه دوم جای خود را به وینگر غنایی اوستنده داد تا نیمه دوم را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا کند. با تساوی بدون گل مقابل مارسی اوستنده در اولین تجربه اروپایی تاریخ باشگاه نتوانست باعث سربلندی طرفدارانش شود اما با این حال سرمربی این تیم در گفتگو با سایت ووته بال حضور در پلی آف یورولیگ را تجربه ای ارزشمند برای شاگردان خود قلمداد کرد. 

این مربی مدعی شد خریدهای جدید تیم در مصاف با مارسی به خوبی در ترکیب تیم جا افتادند و تاثیر این تجربه را در بازی های لیگ خواهند دید. اوستنده در بازی هفته دوم ژوپیرلیگ یکشنبه شب در مصافی دشوار با رضائیان به مصاف اندرلخت مدافع عنوان قهرمانی بلژیک خواهد رفت که به نظر می رسد رضائیان همچنان گزینه اول سرمربی اوستنده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باشد.

اوستنده بلژیک

رامین رضاییان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی