رضاییان: حاشیه‌ را دوست ندارم/به نشستن روی نیمکت پرسپولیس هم افتخار می‌کنم

رضاییان: حاشیه‌ را دوست ندارم/به نشستن روی نیمکت پرسپولیس هم افتخار می‌کنم

رامین رضاییان در گفت‌گویی تلوزیونی به مسائل و اتفاقات اخیر اشاره کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رامین رضاییان در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: دوست ندارم خاطرات خوشی که از پرسپولیس دارم را به کام هواداران تلخ کنم. تمام تلاشم را کردم که اتفاقی که افتاد را جبران کنم. 8 سال در لیگ برتر بازی کردم و کارت قرمز نگرفتم. در این مدت با مربیان زیادی کار کردم، صمد مرفاوی کنار زمین در گوشم زد و دستش را بوسیدم.


وی در ادامه گفت:  از سکوت من استفاده کردند و برایم حاشیه درست کردند. حاشیه‌ را دوست ندارم، هر زمان در پرسپولیس به میدان رفتم با تمام وجود بازی کردم. در طی این مدت تمام تلاشم را کردم که به پرسپولیس بازگردم. به نشستن روی نیمکت پرسپولیس هم افتخار می‌کنم.


رضاییان همچنین اضافه کرد: باز هم سکوت می‌کنم، من پرسپولیس را به خاطر پول انتخاب نکردم. مبلغی که بابت رضایت‌نامه به باشگاه دادم تا در پرونده ژوزه به پرسپولیس کمک کرده باشم.


رضاییان در خاتمه گفت: هر زمان هواداران پرسپولیس اراده کنند من در خدمتشان هستم، چون دوستشان دارم.

رامین رضاییان

علی :
۲۳ فروردين ۹۶
رامین جان هر کجا هستی موفق باشی. برانکو خیلی مغرور شده و از این جهت مطمئناً پرسپولیس متضرر خواهد شد چراکه بعد از رامین با بازیکن دیگر نیز غضب می کند. 
سعید الف :
۲۳ فروردين ۹۶
هیچ کس حق توهین به رامین رضائیان رو نداره.برانکو کلا بارامین مشکل داشت.ودنبال بهانه بود که رامین روبیرون کنه.برانکو دیگه چیزتازه ای برای ارائه تو پرسپولیس نداره.دنبال مقصرمیگرده.البته ما نمک نشناس نیستیم که بخواهیم زحمت برانکو رونادیده بگیریم.ولی به نظر من به رامین بیش از حدظلم شد.ولی گلی به غیرتش که فقط سکوت کرد.فقط به رامین توصیه میکنم که اولا به استقلال واستقلالی شدن اصلا فکر نکنه وصدالبته این کارم نمیکنه.دوم اینکه انشاالله پرقدرت تر از قبل منتظر بازگشت رامین به پرسپولیس هستیم.به امید حضورپر قدرت پرسپولیس ورامین درمیادین فوتبال.انشاالله.ومن الله التوفیق.
مهدی :
۲۳ فروردين ۹۶
خانم یا اقای صبا چرا بیخود تهمت میزنید هر موقع رامین برای ما بازی کرده یا گل زده یا پاس گل داده و با تموم وجود بازی کرده لطفا حقایق رو بگید 
صبا :
۲۲ فروردين ۹۶
ریاکار ودروغگو.......  تواگه پرسپولیس رو دوست داشتی خیلی کارا رو نمیکردی متاسفانه برخلاف ادعات تو خودت و منافعت رو بیشتر دوست داشتی...امیدوارم ارزوی بازی در جام جهانی رودر خوابببینی ،چون بخاطر این ارزوی تو ، حاشیه امروز پرسپولیس رو باعث شدی.....دو رو رنگ.....عشقت به پرسپولیس رو نخواستیم....اقای رامین کیروشییان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی