رضاییان: ریسک بزرگی برای زدن پنالتی کردیم/از برانکو معذرت خواهی کردم

رضاییان: ریسک بزرگی برای زدن پنالتی کردیم/از برانکو معذرت خواهی کردم

رامین رضاییان گفت پنالتی اش با طارمی تمرین شده بود.

به گزارش پیروزی دیلی، رامین رضاییان درباره پنالتی جالب توجه برابر سپاهان که با همکاری طارمی زد، اظهار کرد: بعد از آنکه پنالتی مسی- سوارز را دیده بودم، خیلی دوست داشتم این کار را انجام دهم که با مهدی طارمی در میان گذاشتم ولی وقتی او شنید خیلی تعجب کرد اما برایش جالب بود.


او ادامه داد: خیلی تمرین کردیم به این شکل پنالتی بزنیم  و منتظر فرصت بودیم؛ گفتیم در دربی این کار را حتی در دقیقه 92 انجام دهیم که اتفاق نیافتاد ولی با مهدی قرار گذاشتیم پس از دربی در هر مسابقه‌ای شد آن را انجام دهیم.


رضاییان اضافه کرد: قرار شد برابر سپاهان پنالتی را با کف پا پاس بدهم و مهدی(طارمی) آن را بزند که این ریسک را کردیم و توپ تبدیل به گل شد؛ لحظه‌ای که پشت پنالتی رفتم مهدی گفت پاس بدهم که قسم خوردم این کار را می‌کنم؛ خیلی خوشحال هستم که مهدی آن ضربه را گل کرد؛ امیدوارم این کارمان توهین به هواداران سپاهان و آقای ویسی نباشد.


این بازیکن پرسپولیس ابراز کرد: از آقای برانکو به دلیل انجام این کار معذرت‌خواهی کردیم چون اگر آن پنالتی گل نمی‌شد از همه بیشتر من متضرر می‌شدم؛ به تیم و هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم که برابر سپاهان به پیروزی رسیدیم.
 

رضاییان

پنالتی رامین و طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی