رضاییان: هرگز مقابل ازبکستان کوتاهی نمی‌کنیم/ فصل گذشته شرایط سختی داشتم

رضاییان: هرگز مقابل ازبکستان کوتاهی نمی‌کنیم/ فصل گذشته شرایط سختی داشتم

مدافع راست تیم ملی عنوان کرد با قدرت مقابل ازبکستان قرار می‌گیرند تا با حمایت هواداران به موفقیت برسند.

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رامین رضاییان گفت: اردوهای تدارکاتی دارای اهمیت بسیار زیادی هستند که برای بازیکنان با تجربه و جوان‌تر تجربه مفیدی بود و این فرصت موجب شد تا نفرات توسط کادر فنی ارزیابی و توانایی‌ها و تاکتیک پذیری ملی‌پوشان مشخص شود.


وی ادامه داد: در این اردو پیروزی خوبی مقابل مونته نگرو داشتیم و این موفقیت با تیم خوبی متشکل از بازیکنان داخلی و نفراتی که در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند، به دست آمد؛ در واقع با این آماده‌سازی در کمپ اتریش و دیدار تدارکاتی‌ای که برگزار کردیم، تیم از اعتماد به نفس بیشتر و هماهنگی بالاتری برخوردار شد و با این شرایط با قدرت مقابل چالش پیش رو گام خواهیم برداشت.


رضاییان اضافه کرد: ما می‌دانیم جام جهانی بسیار نزدیک است و این اردوها برای ما بسیار حیاتی است چراکه همیشه بهترین تیم‌ها در جام جهانی حضور خواهند داشت.


مدافع تیم ملی در خصوص بازی با ازبکستان اظهار کرد: در ورزشگاه آزادی از حمایت هواداران برخوردار هستیم و این فرصت را به سادگی از دست نخواهیم داد؛ ما کار خودمان را مقابل ازبکستان انجام خواهیم داد و در این مورد هرگز کوتاهی نخواهیم کرد.


وی تصریح کرد: حدود سه ماه است که با تیم ملی کار می‌کنم و این افتخار بزرگی است در کنار کارلوس کی‌روش که معلم بزرگی است فعالیت دارم؛ شرایط سختی در فصل گذشته داشتم اما اکنون این فرصت را به سادگی از دست نخواهم داد و تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ملی گذاشته‌ام و هر زمان که سرمربی تیم ملی صلاح بداند برای کمک به تیم ملی آماده هستم.

 

ایران-ازبکستان

رضاییان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی