رضایی: پرسپولیس دربی را می برد/این روزها استراحت می‌کنم

رضایی: پرسپولیس دربی را می برد/این روزها استراحت می‌کنم

غلامرضا رضایی بازیکن سابق سپیدرود رشت که به تازگی از این تیم جدا شده، می‌گوید این روزها استراحت می‌کند و به کارهای عقب‌افتاده اش می‌پردازد که از شرایط هم راضی است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، غلامرضا رضایی مهاجم فصل گذشته سایپا وقتی قراردادش با این تیم تمام شد، پیشنهاد سپیدرود رشت را پیش روی خود دید. او که به این تیم تازه وارد لیگ برتری نگاه مثبتی داشت، خیلی زود این تیم را انتخاب کرد و به رشت رفت اما طولی نکشید که رضایی به صورت ناگهانی سپیدرود را ترک کرد و به تهران آمد. رضایی در مورد این مساله، مصاحبه اخیر شهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، دربی پایتخت و ... صحبت می کند.


- چرا از سپیدرود رشت جدا شدی؟

شرایط خوب نبود که ترجیح دادم آنجا نمانم.


- مدیرعامل باشگاه اعلام کرده ۵۰ میلیونی که از تیم گرفتی را باید برگردانی؟

من نمی دانم منظورشان چیست. اصلا کسانی که این حرف را می زنند نمی شناسم. سپیدرود مگر پول هم داشت که به من بدهد؟


- پس چرا این مساله را بیان کردند؟

این هم از معرفت شان است.


- الان چه کار می کنید؟

استراحت می کنم و به کارهای عقب افتاده ام می پردازم. البته به صورت انفرادی هم تمرین دارم. در کل راضی ام از این شرایط.


- این هفته دربی پایتخت را پیش رو داریم. این بازی را چطور می بینی؟

من فکر می کنم اگر برانکو بتواند روحیه تیم را برگرداند، پرسپولیس به لحاظ فنی و بدنی بهترین شرایط را دارد که هیچ تیمی نمی تواند جلودارش باشد.


- یعنی پرسپولیس دربی را می برد؟

به نظر من پرسپولیس برنده دربی خواهد بود.

دربی 85

غلامرضا رضایی

صبا :
۲۶ مهر ۹۶
غلومی جون (امید روزهای سخت پرسپولیس بودی غلام جان با ممد نوری و فشنگچی سه ستاره و دلخوشی اون روزا بودین حیف عمر درخششت کوتاه بود مثل بعضی ها....)
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی