رضا شاهرودی:پرسپولیس به فکر اعاده حیثیت باشد/باید خودمان را به آسیا نشان دهیم

رضا شاهرودی:پرسپولیس به فکر اعاده حیثیت باشد/باید خودمان را به آسیا نشان دهیم

پیشکسوت تیم پرسپولیس، دیدار برگشت مقابل الهلال را بازی حیثیتی دانست و گفت: اگر هم به فینال نرسیدیم مهم نیست ولی باید خودمان را به آسیا نشان بدهیم.

به گزارش پیروزی دیلی،رضا شاهرودی پیروزی سه بر یک پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر را شوک مثبت روحی برای بازیکنان این تیم در آستان دیدار با الهلال عربستان دانست و گفت: پرسپولیس به این برد، نیاز مبرم داست. پیروزی قاطعانه ای که این تیم کسب کرد باعث خواهد شد تا آنها خیلی راحت بتوانند به برد برابر الهلال هم فکر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان، چند بازیکن خود را در اختیار نداشت اما تاکتیک پذیری بازیکنان این تیم به قدری خوب شده است که آنها می توانند به هر طریقی به دروازه حریف برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی برگشت با الهلال عربستان اظهار داشت: بدون شک بازی حیثیتی برای فوتبال ایران محسوب می شود. جبران باخت چهار بر صفری که دیدار رفت رقم خورده است کار بسیار سختی است. با این حال فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس باید فکر اعاده حیثیت باشند. اگر به فینال هم نرسیدیم مهم نیست. اما مهم است که بتوانیم خودمان را بار دیگر به آسیا نشان دهیم.

شاهرودی در پایان تصریح کرد: واقعا حیف است که در بازی بزرگ سال، پرسپولیس نمی تواند مهدی طارمی که مهم ترین بازیکن این تیم محسوب می شود را در اختیار داشته باشد. 

شاهرودی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی