رضا شاهروردی: پرسپولیسِ برانکو همچنان بزرگی می‌کند/پرسپولیس توان شکست الوصل را دارد

رضا شاهروردی: پرسپولیسِ برانکو همچنان بزرگی می‌کند/پرسپولیس توان شکست الوصل را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مدت زمانی که برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس کار می کند توانسته است رکوردهای زیادی را جابجا کند و صلابت پرسپولیس را نشان دهد.


به گزارش پیروزی دیلی، رضا شاهرودی در خصوص بازی برگشت پرسپولیس مقابل الوصل امارات در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی رفت خود نشان داد می تواند از سد الوصل بگذرد. اما در همین بازی متوجه شدیم که نیاز است تا پرسپولیسی ها آرامش لازم را داشته باشند و هیجانی بازی نکنند. بارها و بارها در طول مدت زمانی که آقای برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم بوده است متوجه بزرگی و صلابت پرسپولیس شده ایم و حالا نباید فراموش کرد که  رکوردهای زیادی را همین تیم با همین برانکو جابجا کرده است. پرسپولیس تحت هدایت برانکو، همچنان بزرگی می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اما به نظرم بازی برگشت به مراتب سخت تر خواهد بود. گویا چند بازیکن مصدوم و محروم الوصل هم خواهند رسید و می توانند برای پرسپولیس دردسر ساز شوند.

وی در ادامه راجع به نتیجه دیدار امروز پرسپولیس و الوصل گفت: اگر پرسپولیس بازی همیشگی اش را به نمایش بگذارد مطمئن باشید پیروز می شود. اگر پرسپولیس بازی امروز با الوصل را ببرد می تواند برای تعیین حریف مرحله بعدی اش هم برنامه ریزی کند. بازی های حذفی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است و نباید فراموش کرد که برنامه های باشگاه ها هم با توجه به بازی های تیم ملی، بسیار فشرده شده است.

شاهرودی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی