رضا کرملاچعب در گفت‌وگوی نوروزی با پیروزی: دوست دارم از طارمی عیدی بگیرم

رضا کرملاچعب در گفت‌وگوی نوروزی با پیروزی: دوست دارم از طارمی عیدی بگیرم

مهاجم جوان پرسپولیس پای سوالات خبرنگار پیروزی نشسته است.

برای رضا کرملاچعب، کاپیتان تیم ملی جوانان این فصل، فصل ویژه ای بود. فصلی که این مهاجم جوان به پرسپولیس آمد تا آرزوهای فوتبالی اش را در جمع سرخپوشان تحقق بخشد. این مهاجم و ملی پوش پرسپولیس هم مثل بقیه اعضای تیم به سوالات عیدانه ویژه نامه پیروزی پاسخ داد.


زمان زیادی تا پایان سال 95 باقی نمانده. سال 95 چطور گذشت؟

سال خوبی برای من بود. سالی که هم در تیم ملی شرایط خوبی را داشتم و هم اینکه توانستم به پرسپولیس آمده و به عضویت بهترین تیم ایران دربیایم.


پس پرسپولیسی شدن ات می تواند خاطره شیرین تو در سال 95 باشد؟

صد در صد. البته که اینطور بوده. برایم خیلی خوشحال کننده بود که امسال پرسپولیسی شدم. غیر از حضورم در پرسپولیس که آرزوی همه فوتبالیست ها می تواند باشد، صعود به جام جهانی بعد از 18 سال با تیم ملی جوانان هم اتفاق بسیار خوبی بود که در سال 95 برای من و فوتبال ایران رقم خورد.


اتفاق تلخ هم داشتی؟

آنطور که اتفاق خاصی باشد نه. اما به طور کلی شرایط بد هوا در اهواز که همشهری ها و هموطنانم را با مشکل روبرو کرده بود، برای من در سالی که گذشت تلخ و ناگوار بود. در کنار اینها فوت مهرداد اولادی هم برایم خیلی تلخ بود.


عید و نوروز نزدیک است. از سالهای کودکی است در نوروز خاطره ای داری؟

هر کودکی از این ایام خاطره دارم. من هم همینطور. یادم می آید خیلی بچه بودم، عید شد، رفتم پیش برادرم و به زور از او عیدی گرفتم! آن عیدی خیلی به من چسبید! (با خنده)


حالا اگر قرار باشد امسال در پرسپولیس از کسی عیدی بگیری، دوست داری از کدام بازیکنان عیدی بگیری؟

(با مکث) مهدی طارمی!


حالا چه می گیری!

حالا که مطمئن هستیم او آقای گل می شود، دوست دارم یک پاس گل خوب به من بدهد و بتوانم اولین گلم را برای پرسپولیس بزنم. البته به کرم خودش هم بستگی دارد، اگر دوست داشت عیدی دیگری هم بدهد، می گیرم. (باخنده)


یک دروغ 13 می گویی؟

استقلال قهرمان لیگ برتر می شود!


به ترتیب خودش تیپ ترین، شکموترین و با شوخ ترین پرسپولیسی چه کسانی هستند!

سروش رفیعی خیلی خوش تیپه، درویش وند هم شکمو است و علیرضا بیرانوند هم شوخ است و هم مهربان و با معرفت. 


به عنوان سوال آخر، آرزویی که پای سفره هفت سین امسال داری، چیست؟

با تیم ملی به جام جهانی 2018 بروم و بتوانم به عنوان لژیونر فوتبالم را ادامه دهم. آرزوی غیر فوتبالی ام هم ظهور امام زمان (عج) است.

رضا کرملاچعب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی