رفاقت دالیچ - برانکو؛ این بار در دوبی!

رفاقت دالیچ - برانکو؛ این بار در دوبی!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس برای تماشای جام باشگاه های جهان راهی دوبی شده و این بار دیگر فرصتی پیش آمده تا با سرمربی کرواسی دیدار و گفتگو کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، این دو که بارها خبر دیدارشان در رسانه ها منتشر شده به نظر دوستان صمیمی هستند که از هر فرصت کوتاه برای دیدار با یکدیگر استفاده می‌کنند.‌

 

فصل پیش و در حالی که دالیچ سرمربی العین و پرسپولیس اردویی در امارات برگزار کرده بود، زلاتکو دالیچ به استقبال برانکو ایوانکوویچ آمد و این دو سرمربی کروات، میهمانی کوچکی برگزار کردند و دیگر مربیان کروات پرسپولیس نیز در آن حضور داشتند.

 

حال در دوبی، دیداری صمیمانه بین این دو شکل گرفته و بی شک یکی از موضوعات مورد بحث، تیم ملی کرواسی و جام جهانی بوده است. پس از اخراج مربی ناکام، کروات ها دالیچ و برانکو را در بین گزینه های سرمربیگری قرار دادند اما در نهایت سرمربی ۵۱ ساله سابق الهلال و العین، هدایت تیم ملی این کشور را برعهده گرفت ولی حتی این موضوع هم رفاقت برانکو و دالیچ را خدشه دار نکرد.

 

کرواسی در گروه ۴ جام جهانی با تیم های ایسلند، نیجریه و آرژانتین هم گروه شده و باید دید شاگردان دالیچ در این رقابت ها به چه نتیجه ای خواهند رسید. بدون شک حذف کرواسی از مرحله گروهی، برانکو را یک گام به نیمکت کرواسی نزدیک خواهد کرد اما بعید است سرمربی فعلی تیم پرسپولیس، برای منافعش به دوست خود مشورت ندهد و برایش آرزوی موفقیت نکند.

برانکو

دالیچ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی